29.08.2019 / 11:21
StoryEditor

Sieć Makro rusza z potężną kampanią promocyjną

(Makro Polska)
Sieć hurtowni Makro Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią urodzinową. W tym roku dystrybutor Makro świętuje 25. lecie działalności na polskim rynku. Ta rocznica, jest pretekstem dla sieci do zaproponowania klientom szeregu atrakcji, w tym specjalnych promocji oraz programu aktywacyjnego, czyli loterii w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Urodzinowa kampania Makro obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu  mogą skor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 14:32
StoryEditor
Weryfikujmy wiek kupujących alkohol, nie wprowadzajmy nocnej prohibicji - apelują przedstawiciele handlu
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, popiera ustawowe dopuszczenie sprzedaży alkoholu online (fot. Wojciech Gruszczyński)

Do Senatu wpłynęła petycja sugerująca konieczność wprowadzenia zakazu sprzedaży alkoholu nocą we wszystkich sklepach. Parlamentarzyści jej nie odrzucili, co oznacza, że pomysł będzie miał swój ciąg dalszy. Jak na razie jednak żadne organizacje handlowe nie widziały tego wniosku. Polska Izba Handlu zajęła stanowisko w tej sprawie.

Wiele się dzieje ostatnio w temacie sprzedaży alkoholu. Ministerstwo Zdrowia intensywnie pracuje nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:12
StoryEditor
Upadłość spółki Janusza Palikota. Setki wierzycieli czekają na rozliczenie
Upadłość spółki Janusza Palikota - Manufaktury Piwa Wina i Wódki. Setki wierzycieli czekają na rozliczenie (fot.Twitter)

Proces upadłości Manufaktury Piwa, Wódki i Wina (MPWiW), spółki należącej do Janusza Palikota, nabiera tempa. Jak poinformował syndyk prowadzący postępowanie, do tej pory zgłoszono około 400 wierzycieli, ale liczba ta może znacznie wzrosnąć. Zainteresowani mają czas na zgłoszenie swoich wierzytelności do 10 stycznia 2025 r. za pośrednictwem platformy Krajowego Rejestru Zadłużonych.

Spółka, która rozpoczęła działalność we wrześniu 2016 r., została oficjalnie uznana za upadłą przez sąd rejonowy w Krakowie w grudniu 2024 r. Teraz nad jej majątkiem pieczę spra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:18