05.05.2023 / 08:47
StoryEditor

Rossmann chce zwiększyć ruch w swoich sklepach. Jaki pomysł ma sieć drogerii?

Sieć drogerii Rossmann zwiększyła częstotliwość „Szybkiej akcji” (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Od 4 maja sieć drogerii Rossmann zwiększyła częstotliwość „Szybkiej akcji”. Teraz w każdy poniedziałek i czwartek, w aplikacji Rossmann PL, można zdobyć voucher na zakup wybranego produktu w Rossmannie.

Dzięki „Szybkiej akcji” klient ma szansę zapłacić od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych mniej za jeden, konkretny, wskazany artykuł. Liczba voucherów jest limitowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 13:14
StoryEditor
Coface Polska: branża HoReCa zapomina o kryzysie
Wg Dun&Bradstreet blisko 3 tys. firm z branży HoReCa zawiesiło swoją aktywność w 1 półroczu 2024 (fot. Makro Polska)

Branża HoReCA zapomniała o kryzysie. Mimo zauważalnego spadku zyskowności działalności wśród restauratorów, popyt na ich usługi pozostał stabilny - wynika z najnowszych danych Coface. Ponadto po raz pierwszy od czasu rozpoczęcia pandemii Covid-19 ilość podmiotów w branży HoReCa netto wzrasta.

Koniunktura i nastroje w sektorze usług w Europie są zdecydowanie lepsze, niż w przemyśle. W bieżącym roku rośnie liczba pasażerów obsługiwanych przez linie lotnicze. Szczególn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 10:12
StoryEditor
Inflacja w Polsce ponownie w górę! Poznaliśmy szybki szacunek GUS za październik
W tym roku nie mieliśmy jeszcze tak wysokiej inflacji (fot. Shutterstock)

Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w październiku były o 5,0 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu przed rokiem - wynika z tzw. szacunku flash opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w czwartek. Względem września ceny podskoczyły o 0,3 proc.

Według GUS-u żywność i napoje bezalkoholowe były w październiku o 4,9 proc. droższe niż rok wcześniej. W ujęciu miesiąc do miesiąca ceny w tej kategorii towarów podrożały o 0,3 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:06