Kapsułki oraz żel marki Persil z linii Against Bad Odors + Hygienic Cleanliness to skuteczne produkty do prania zapewniające tkaninom higieniczną czystość i świeżość. Zastosowano w nich unikalną technologię, która szybko i skutecznie usuwa nieprzyjemne wonie. Są one „wyłapywane” i zastępowane składnikami kompozycji zapachowej, która wnika głęboko w ubrania i przez długi czas się na nich utrzymuje.
– Po wprowadzeniu na rynek w 2019 roku innowacyjnych kapsułek Persil Discs 4w1, wyróżnionych w badaniu Najlepszy Produkt 2020 – Wybór Konsumentów, nie spoczęliśmy na laurach i dalej staramy się udoskonalać swoje portfolio. Chcemy być jeszcze bliżej konsumenta i jego potrzeb.
Dlatego wzbogaciliśmy asortyment marki Persil o linię Against Bad Odors + Hygienic Cleanliness. Oferowane w niej produkty świetnie radzą sobie z usuwaniem plam oraz neutralizacją nieprzyjemnych zapachów. To wszystko w celu zapewnienia higienicznej czystości, która w obecnych czasach jest bardzo ważnym aspektem codziennego życia – mówi Patricjus Zięcik, dyrektor marketingu laundry & home care, Henkel Polska.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.