14.03.2023 / 14:04
StoryEditor

Prezes firmy Itro: Sprzedaż w social mediach nie zastąpi szybko tradycyjnego handlu. Ale i tak warto się nią zainteresować

Sebastian Sadowski-Romanov, prezes Itro (fot. Itro)
W przyszłości sprzedaż w mediach społecznościowych może stanowić zagrożenie dla sprzedaży w realnym świecie, ale raczej nie chodzi tu o sam social selling, a rozszerzoną wirtualną rzeczywistość – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Sebastian Sadowski-Romanov, prezes firmy Itro.

Czym jest social selling? W jaki sposób firmy z branży FMCG mogą go wykorzystać, żeby pozyskać nowych odbiorców na rynkach zagranicznych?

Zacznijmy od pozysk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 11:24
StoryEditor
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App: W tym roku w Lisku wydarzy się rewolucja [WYWIAD]

- Osiągamy dynamiczny wzrost na poziomie 50–60 proc. rocznie i nie zamierzamy spowalniać tego tempa. Naszym celem jest dojść do poziomu 1 mld zł sprzedaży w ciągu najbliższych czterech-pięciu lat - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app

Co będzie priorytetem Liska w 2025 r.? Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

Nasze plany są ambitne. Zamierzamy mocno skupić się na pracy nad asortymentem, w tym rozsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 12:59
StoryEditor
Branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi w 2025 r. stoi na rozdrożu [RAPORT STRATEGY&]
Postęp technologiczny, zwłaszcza w zakresie sztucznej inteligencji i automatyzacji, zmienia koncepcję konkurencyjności sieci handlowych (Shutterstock)

Sprzedawcy detaliczni muszą poruszać się w środowisku, w którym pomimo malejącej inflacji dominuje ostrożność zakupowa, a jednocześnie konsumenci oczekują zdrowej żywności, zrównoważonego rozwoju i regionalnej autentyczności. Postęp technologiczny, zwłaszcza w zakresie sztucznej inteligencji i automatyzacji, zmienia koncepcję konkurencyjności. Jednocześnie nieprzewidywalne wyzwania, takie jak ekstremalne zjawiska pogodowe i niestabilność polityczna, wymagają od organizacji zachowania wysokiej adaptacyjności i czujności.

Ten dynamiczny krajobraz stwarza nie tylko poważne wyzwania, ale także wyjątkowe możliwości dla tych, którzy chcą się dostosować i przewodzić. Od przywództwa kosztowego po trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 09:51