09.12.2022 / 22:25
StoryEditor

Polscy klienci starają się podtrzymać przyzwyczajenia zakupowe. Szeroki wybór ważniejszy od niskich cen!

Klientka w sklepie
Wyniki tego badania mogą zdziwić, zważywszy na aktualne odczyty inflacji w Polsce. Według konsumentów zapytanych przez OC&C, najważniejszym kryterium decydującym o konkretnym zakupie jest... szeroki wybór produktów - tak uważa 20 proc. respondentów. Mniej, bo po 15 proc., wskazało na niskie ceny i korzystne oferty.

Zarazem niezmiennie (od 2018 r.) głównym czynnikiem wpływającym na ocenę danej sieci handlowej jest zaufanie, jakie wzbudza ona wśród klientów. Czynnik ten równocześnie najsilni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01