10.09.2019 / 14:59
StoryEditor

Polomarket sponsorem nowego reality-show. To ważny element strategii marketingowej sieci

(Polomarket)
Grupa Polomarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki Polomarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera  miała miejsce 9 września br.

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 17:26
StoryEditor
Danone rozwija swoją strukturę w Polsce. Co gigant rynku żywności będzie robił w Katowicach?
Logo spółki Danone (Shutterstock)

Grupa spółek Danone rozbudowuje swoją obecność w Polsce, otwierając nowe europejskie centrum planistyczne w Katowicach. Nowoczesne Danone Planning Center to krok w kierunku usprawnienia łańcucha dostaw produktów mlecznych, roślinnych oraz żywności specjalistycznej, obejmującego wszystkie europejskie fabryki grupy. Dzięki nowej jednostce, Danone wzmacnia swoją strategię efektywności i zrównoważonego rozwoju, jednocześnie stwarzając możliwość rozwoju kariery dla specjalistów z branży.

– Od listopada br. funkcje planowania zostaną skonsolidowane, a procesy wystandaryzowane. Pozwoli nam to jeszcze lepiej obsługiwać planowanie operacyjne we wszystkich hory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 19:57
StoryEditor
Jeśli większość dużych sieci handlowych notuje w 2024 r. pogorszone wyników finansowych, to w jakiej sytuacji jest drobny handel?
Barbara Kamińska, dyrektor Działu Oceny Ryzyka Coface w Polsce

Walka cenowa tocząca się w roku bieżącym między głównymi dyskontami wygenerowała dodatkową presję na obniżki cen w tradycyjnym kanale, co przy dwukrotnym wzroście płac minimalnych, wysokich kosztach obsługi zadłużenia i energii stworzyło wyjątkowo trudne warunki konkurowania dla mniejszych podmiotów.

Polska gospodarka weszła w fazę ożywienia, z potwierdzonym wzrostem PKB na poziomie 2 proc. w I kwartale i 3,2 proc. w II kwartale 2024 r, za co przede wszystkim odpowiadało ros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:26