08.04.2021 / 14:15
StoryEditor

Płyn do prania Perwoll Renew & Blossom nagrodzony w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Perwoll Renew & Blossom to pierwszy płyn do prania 3w1, przeznaczony do wszystkich rodzajów i kolorów tkanin. Producentem jest Henkel Polska, a produkt zdobył brązowy medal w kategorii: Produkty do prania i płukania.

Produkt nadaje tkaninom im elegancki, kwiatowy zapach, a jednocześnie dba o jakość ubrań (dzięki formule Color & Fibre Care tkaniny zachowują kształt i barwę). Ma też przyjazne dla środowiska opakowanie – butelka pochodzi w 50 proc. z plastiku z recyklingu i w 100 proc. nadaje się do ponownego przetworzenia.

- Znak Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów to ważne wyróżnienie i bardzo się z niego cieszymy. Perwoll Renew & Blossom oferuje odbiorcom więcej niż poprzednie wersje naszych produktów, ponieważ zapewnia praniu wyjątkowy zapach. Jednocześnie wpisuje się w dotychczasową narrację marki, która – dbając o wyjątkową czystość tkanin i delikatność prania – pomaga dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami, w zgodzie z hasłem: "Nowe? Nie, wyprane w Perwollu". Warto wspomnieć, że idea "dłuższego życia" ubrań została ostatnio nagłośniona w sygnowanej przez markę Perwoll kampanii społecznej Rethink Fashion - mówi Patricjus Zięcik, dyrektor marketingu, laundry & home care, Henkel Polska.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

13. listopad 2024 08:05