Wyprodukowany z najlepszych gatunków mięs wg tradycyjnych receptur, bez dodatku konserwantów. Doskonały jako przekąska, sprawdzi się nie tylko na świątecznym stole. To propozycja skierowana do konsumentów, którzy doceniają tradycyjną polską kuchnię. Pasztet najlepiej smakuje z dodatkiem żurawiny marki Zielona Kraina.
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, nowym trendom w odżywianiu polegającym na jedzeniu produktów bez konserwantów, polepszaczy smaku czy też dodatków podnoszących wydajność produkcji, postanowiliśmy – na bazie naszego ponad 20-letniego doświadczenia – stworzyć własną linię produktów spełniających te kryteria. Zielona Kraina to również odniesienie do Zielonej Góry – miejsca pochodzenia brandu i obszaru działania naszej firmy, rodzimej przestrzeni, która nadaje tej marce unikalny lokalny charakter. Serdecznie dziękujemy konsumentom, że docenili nasze produkty przyznając im srebrny medal - mówi Ewa Matysiak, prezes zarządu, Artek.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.