Pasty marki Naura to perfekcyjnie dobrane, aromatyczne kompozycje, które zachwycą każdego smakosza i miłośnika roślinnych smarowideł. Produkty są ekologiczne, co potwierdza odpowiedni certyfikat i powstają wyłącznie z naturalnych wegańskich składników. Linia obejmuje: pastę z batatów z rozmarynem, pasztet z pieczonymi warzywami, paprykarz z kaszą jaglaną oraz hummus marchewkowy z wędzoną papryką.
- Złoty medal w rankingu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest niezwykłym wyróżnieniem nie tylko dla marki Naura, ale także dla firmy Merkury. Potwierdza słuszność obranego przez nas kierunku, motywuje do działania, ale też zobowiązuje do dalszej pracy. Konsumenci poszukują produktów o prostym, najlepiej wegańskim składzie, ekologicznym charakterze, a przede wszystkim pysznym smaku. Pasty Naura łączą te cechy. Tytuł w badaniu jest pierwszym zdobytym po rebrandingu marki. Dowodzi zatem, że konsumenci doceniają nie tylko same produkty, ale też opakowania oraz historię, jaką na nich przedstawiamy – mówi Marta Walasińska-Nowocin, kierownik ds. rozwoju marek własnych, Merkury.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.