28.06.2018 / 15:31
StoryEditor

Netto wykorzysta blogerów w kampanii promującej sprzedaż owoców i warzyw

()
Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii "TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach", której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii ośmiu znanych blogerów. Kampania potrwa do 15 lipca.

W ramach kampanii blogerzy stają do rywalizacji, a fani mogą oceniać, czy prezentowane przez nich pomysły na posiłki trafią w gust gust i tym samym zasłużą na przepustkę do dals...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:37
StoryEditor
Karol Kamas, Pluxee: Przed nami przetasowania na rynku benefitów pracowniczych, którego wartość to już 20 mld zł
Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Struktura benefitów pracowniczych istotnie się zmienia. Kiedyś oczywiście karta sportowa i ubezpieczenie medyczne były topowymi benefitami, natomiast teraz dochodzi do pewnego przetasowania - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska, podkreślając, że istotną tego przyczyną są zmiany prawne.

- Patrzymy na retail jako kategorię w kontekście partnerstwa, bo wydaje mi się, że modele które budujemy są na zasadzie win-win. My jako Pluxee działamy w modelu B2B, jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:35
StoryEditor
Michał Maksymiec, YouGov: Klienci Dino to głównie konserwatywni rutyniarze oraz typowi polscy nabywcy [RETAIL TRENDS 2025]
Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lokalizacje wielkomiejskie odpowiadają już za około 10 proc. wydatków polskich gospodarstw domowych w sieci Dino - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov. Na gospodarstwa ze wsi przypada 63 proc. wydatków, a 27 proc. obrotu sieci generują mieszkańcy miejscowości o populacji poniżej 50 tys. osób.

Jak doprecyzował Michał Maksymiec, "lokalizacje wielkomiejskie" w przypadku Dino to nie tylko faktycznie sklepy w największych miastach (jak np. Wrocław), ale również lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 05:18