21.09.2021 / 14:15
StoryEditor

"Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo…" Ale może H&M powinno? Sieć przeprasza za szkodliwą kreację

Kampania H&M nie spotkała się ze zrozumieniem klientów i internautów (Facebook.com/Krzysztof Rzepkowski)
Kompletną klapą i powielaniem szkodliwych stereotypów zakończyła się najnowsza kampania marki H&M promujące aplikację mobilną, a w zasadzie jedną z jej funkcjonalności. Firma przeprosiła i usunęła szeroko krytykowane materiały promocyjne. 

Marki i firmy coraz bardziej prześcigają się w proekologicznych i prospołecznych kampaniach. Chcą przyciągać nowych klientów budując wizerunek odpowiedzialnych społecznie, zaang...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 15:06
StoryEditor
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD]
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Jak TikTok zmienia branże handlową i spożywczą w Polsce? Czy w Polsce ruszy TikTok Shop i czy firma zaoferuje kiedyś pełny fulfillment dla e-commerce? Na te i inne pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl odpowiedział Rafał Drzewiecki, country director w TikToku.

Gdy obserwuję działania TikToka na innych rynkach, odnoszę wrażenie, że platforma rozrywkowa coraz bardziej staje się platformą do sprzedaży – zmierza w kierunku marketplace’u l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 16:05
StoryEditor
Zmiany w zarządzie SPAR. Kto został nowym prezesem sieci handlowej przejętej przez Grupę Specjał?
Zmiany w zarządzie SPAR. Krzysztof Tokarz nowym prezesem sieci handlowej (fot. mat. prasowe; fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Od 13 lutego zaszły zmiany w zarządzie SPAR, Wayne Hodson już nie jest prezesem. Od tego czasu to Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał przejął to stanowisko w niedawno przejętej sieci handlowej. Kto jeszcze zasiadł w nowym zarządzie?

Po przejęciu sieci SPAR przez GK Specjał wiadomo było, że firmę czekają zmiany. Jedną z nich jest wcześniej wspomniana zmiana zarządu. Od 13 lutego w jego skłąd wchodzą: Krzyszt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 10:02