Cechą charakterystyczna tych produktów jest dodatek liści laurowych na powierzchni, dociśniętych ozdobną siatką. Wszystkie są niezwykle aromatyczne i wyjątkowo kruche. Przypominają wyroby tradycyjne, przygotowywane kiedyś na wsi. Ich walory smakowe zadowolą nawet najbardziej wybrednych miłośników wędlin.
- W tak trudnym okresie "Wiadomości Handlowe" nie opuściły swoich czytelników. Sumiennie i na bieżąca informowały o zachodzących zmianach spowodowanych pandemią. Dzięki nim byliśmy i jesteśmy na bieżąco z tym, co się dzieje w całej gospodarce i posiadamy wiedzę o aktualnych trendach w branży. Mimo różnego rodzaju trudności i ograniczeń redakcja "Wiadomości Handlowych" wraz z zespołem profesjonalistów sprawnie i rzetelnie przeprowadziła badanie Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. Jednym z wielu naszych wyrobów nagrodzonych złotym medalem była linia produktów Z Liściem – mówi Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką, Sokołów.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.