Ich intensywny smak urozmaicony został kwaśną wiśnią, kawałkami orzechów laskowych lub wyrazistym czekoladowym nadzieniem. Produkty dobrze komponują się z filiżanką kawy i są doskonałe na celebrowanie chwil spędzanych w samotności lub do dzielenia się z innymi.
- Dziękujemy Polakom za docenienie linii ETi Browni i przyznanie jej brązowego medalu w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. Jesteśmy na początku drogi, a to wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Miło nam, że czekoladowa intensywność smaków oraz różnorodność form podania ciast ETi Browni została dostrzeżona i doceniona. Cieszymy się tym bardziej, że takiego wyboru dokonali sami konsumenci – mówi Joanna Olczak, sales & trade marketing director, ETi European Food Industries.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.