03.07.2018 / 11:29
StoryEditor

Lewiatan odświeżył szatę graficzną gazetek promocyjnych – dobra wiadomość dla 9 mln czytelników

(fot. materiały prasowe, Lewiatan)
Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna zmiana, wprowadzona przez sieć w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej Lewiatana.

Dzięki wprowadzonym zmianom gazetka promocyjna Lewiatana jest bardziej przejrzysta, czytelna i uporządkowana. Duży nacisk położony został na sposób oznaczania cen promocyjnych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 08:40
StoryEditor
Lagardère Travel Retail testuje robota-kelnera w swoich restauracjach

Operator takich sieci jak m.in. InMedio, 1Minute Smacznego czy So Coffee rozpoczał pilotaż robotów kelnerów. Maszyny zajmować się będą w restauracjach m.in. marketingiem, sprzątaniem i serwowaniem dań.

Lagardere Travel Retail nie zdradziło, w ilu dokładnie placówkach oraz w jakich lokalizacjach trwają testy robota-kelnera. Wiadomo natomiast, że firma podchodzi do tematu robo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 17:08
StoryEditor
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie poszerzać swoją obecność na rynku i to nie tylko polskim?
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie pracowała nad rentownością i poszerzała obecność na rynku, nie tylko polskim? (fot. bezmiesnymiesny.pl)

Firma Bvtcher, właściciel marki Bezmięsny osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe wyniki finansowe. Spółka 2025 rok chce poświęcić na poprawę rentowności oraz ekspansję na rynku polskim, ale również za granicą. O tym mówił Igor Sadurski, współzałożyciel i współwłaściciel firmy, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Spółka w 2024 roku osiągnęła swój najlepszy wynik finansowy, przekraczając 10 mln zł przychodu netto i notując imponujący wzrost sprzedaży o 20 proc. rdr. Wszystko to miało miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 05:11