07.08.2018 / 12:17
StoryEditor

Które przyprawy kupują Polacy?

(fot. freeimages.com)
Jakimi ziołami i przyprawami smakuje oraz pachnie współczesna polska kuchnia? Galeo zdradza, które produkty tej marki najczęściej wędrują do sklepowego koszyka.

Polacy w pierwszej kolejności sięgają po zioła i przyprawy obecne w tradycyjnej polskiej kuchni od wieków. Absolutnym rekordzistą jest pieprz mielony. Co 10. przyprawa kupowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 15:15
StoryEditor
Na rynku gastronomicznym wykształcił się ekosystem zintegrowany system wielokanałowych zakupów food-out-of-home [ANALIZA]
E-commerce (fot. Shutterstock)

Na współczesne rynki trzeba patrzeć w sposób kompleksowy i wielowymiarowy. Nie może już być mowy o jednej ścieżce dotarcia do konsumenta – a raczej o wielu ekosystemach, funkcjonujących obok siebie lub wzajemnie się przenikających. Tradycyjny podział na zakupy stacjonarne i internetowe zastąpił obecnie omnicommerce, będący integracją zarówno kanałów sprzedaży, jak i komunikacji z klientem – i to zarówno w odniesieniu do produktów, jak i usług. Komentuje Agnieszka Skonieczna, PMR.

– Na rynku gastronomicznym wykształcił się cały ekosystem food-ouf-of-home. Konsument nie tyle kupuje jedzenie per se, a bardziej kupuje czas, który musiałby przeznaczyć na goto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 10:04
StoryEditor
Tłusty pojedynek trwa. Biedronka i Lidl biją się na ceny pączków
Sprawdziliśmy, jakie ekstraoferty na pączki, obowiązujące tylko w tłusty czwartek, przygotowały w tym roku sieci Biedronka oraz Lidl (fot Shutterstock)

Sieci handlowe kuszą klientów atrakcyjnymi cenami pączków już od co najmniej tygodnia. Ale dopiero w sam tłusty czwartek pokazały, na co naprawdę je w tej materii stać. Okazuje się, że w Biedronce będzie dziś można dostać 12 pączków gratis, ale tylko pod pewnymi warunkami. Z kolei Lidl zdecydował się sprzedawać je za kilka groszy. Po ile dokładnie?

Tylko w czwartek 27 lutego klienci Biedronki będą mogli wyjść ze sklepów tej sieci z 12 pączkami gratis. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to oferta obwarowana konkretnymi warunk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. marzec 2025 02:27