Każde zgłoszenie to szansa na zdobycie miesięcznego kieszonkowego o wartości 500 zł, które będzie wypłacane przez cały rok. Na zwycięzców czeka też 100 bluz i 150 czapek z logo Chupa Chups. Konkurs będzie prowadzony do 30 września br.
Kieszonkowe do zgarnięcia
Do zespołu sieci hard dyskontów Vollmart dołącza Carlos Oliveira, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacjami handlowymi i strategią rozwoju sieci. Zastąpi Dariusza Garulę.
Carlos Oliveira będzie sprawował funkcję dyrektora generalnego sieci Vollmart. Jak dowiedziały się wiadomoscihandlowe.pl wiedza Carlosa Oliveiry oraz kompetencje w obszarze ekspansji rynkowej mają się przyczynić do “dalszego dynamicznego wzrostu marki Vollmart”.
Jednocześnie Dariusz Garula, dotychczasowy dyrektor generalny Vollmart, obejmuje nowe stanowisko w strukturach Brand Distribution Group jako head of strategy & development. W tej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju grupy, dalszą ekspansję Vollmart oraz koordynację komunikacji całej grupy i jej spółek. Brand Distribution Group jest organizatorem sieci Vollmart.
Wprowadzone zmiany mają na celu “wzmocnienie pozycji Vollmart oraz Brand Distribution Group oraz optymalizację działań strategicznych i operacyjnych, stanowiąc krok w intensyfikacji działań, zwiększenia konkurencyjności i udziału w rynku”.
Vollmart - co to za sieć?
Vollmart to polska sieć hard dyskontów, inicjatywa Brand Distribution Group, jednego z największych dystrybutorów artykułów FMCG. W tego typu placówkach produkty sprzedawane są wprost z palet i reprezentują najniższą półkę cenową. Są to artykuły spożywcze, kosmetyki, środki czystości oraz artykuły codziennego użytku. Jak podaje sama sieć, asortyment dostępny jest średnio o 20 proc. taniej niż w innych lokalnych sklepach. Obecnie Vollmart prowadzi dziewięć sklepów w mniejszych miejscowościach.
Kim jest Dariusz Garula?
Sieć hard dyskontów Vollmart rozpoczęła działalność w lutym 2021 r. i mimo ogromnego nacisku na cenę produktów nie rozwija się zgodnie z oczekiwaniami Wiktora Sawosza, założyciela i prezesa zarządu Vollmarta. Miało to zmienić utworzenie w na początku 2024 r.nowego stanowiska w sieci - dyrektora generalnego. Został nim Dariusz Garula, menedżer z wieloletnią i zróżnicowaną karierą zawodową. Pracował m.in. w Jeronimo Martins Polska, ale też w spółce oferującej elektroniczne papierosy E-dym.pl. Przez cztery lata próbował też swych sił we własnym biznesie, firmie MDDW Restauracje.
Netto kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Sieć otworzyła pierwszy sklep w 2025 roku w Polsce. Poza otwieraniem nowych sklepów, firma koncentruj się na modernizacji sieci do formatu Netto 4.0. Ile taki lokalizacji jest już dostępnych dla klientów?
Nowy sklep otwarty w Kobyłce przy ul. Księdza Marcina Załuskiego 17 to pierwsza placówka uruchomiona przez sieć w 2025 roku. Jest to element szerszej strategii rozwoju, w ramach której Netto planuje modernizację oraz rozbudowę swojej sieci sprzedaży. Nowa lokalizacja wpisuje się w trend dynamicznego wzrostu sieci handlowych w aglomeracji warszawskiej, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i dobrze zaopatrzone sklepy.
Netto 4.0
Oprócz otwierania nowych punktów handlowych, Netto prowadzi intensywny proces modernizacji już istniejących placówek. Od początku stycznia 2025 roku przebudowie poddano już 17 sklepów. Modernizacja obejmuje wdrażanie nowoczesnego konceptu Netto 4.0, który ma na celu usprawnienie procesu zakupowego. Nowy układ alejek, spójna ekspozycja kategorialna oraz większy nacisk na prezentację produktów świeżych to główne założenia tego standardu. Udoskonalenia te mają na celu poprawę wygody klientów oraz lepsze dostosowanie sklepów do ich potrzeb zakupowych.
W tej chwili sklepy działające według koncepcji Netto 4.0 stanowią 10 proc. całej sieci. Do końca 2025 roku ich liczba wzrośnie do 30 proc. Jest to część długoterminowej strategii Aspire’28, której celem jest osiągnięcie liczby 1000 nowoczesnych sklepów Netto do 2028 roku. Intensyfikacja działań modernizacyjnych oraz ekspansja mają kluczowe znaczenie dla dalszego umacniania pozycji marki na polskim rynku.
– Przed nami dużo pracy, ale nasz zespół już wielokrotnie udowodnił, że potrafi skutecznie realizować ambitne cele – podkreślają przedstawiciele sieci Netto. Nowoczesne rozwiązania, takie jak zoptymalizowany układ sklepów czy lepsza ekspozycja świeżych produktów, mają pozytywnie wpłynąć na doświadczenia klientów.
Dzięki konsekwentnej modernizacji oraz ekspansji Netto umacnia swoją pozycję na rynku handlu detalicznego w Polsce, oferując klientom coraz bardziej komfortowe warunki zakupów. Zwiększona liczba placówek oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań pokazują, że sieć konsekwentnie realizuje swoje założenia strategiczne, dostosowując się do dynamicznie zmieniającego się rynku detalicznego.
Komentarze (0)
Zostaw swoje komentarze