Karma jest przeznaczona dla dorosłych kotów po zabiegu sterylizacji oraz kociąt. Rokitnik i zioła będące źródłem naturalnych antyoksydantów wspierają odporność zwierząt. Cykoria dostarcza im fruktooligosacharydów (włókien o właściwościach prebiotycznych), a pulpa buraczana wspomaga trawienie. Karmy zawierają też wartościową odżywczo spirulinę oraz olej z łososia.
- Zwierzęta odgrywają bardzo istotną rolę w życiu ludzi. To nie tylko nasi przyjaciele, ale i członkowie rodzin. Tym bardziej cieszymy się, że konsumenci docenili nasze starania o dostarczenie pupilom tego, co najlepsze. Karmy Shelma cechuje wysoka zawartość świeżego mięsa i białka pochodzenia zwierzęcego. W ich recepturach znajdują się drogocenne superfoods, takie jak rozmaryn, tymianek, pietruszka, rokitnik i spirulina, wspierające naturalne mechanizmy obronne. Yucca schidigera redukuje nieprzyjemny zapach z pyszczka i kuwety. Karmy nie zawierają cukru, sztucznych aromatów, konserwantów ani barwników - mówi Barbara Tarczyńska, marketing brand manager, Partner in Pet Food Polska.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.