Książka, która jest doskonałym przewodnikiem po polskim i międzynarodowym biznesie, powstała we współpracy z polskimi firmami i startupami. Autorzy analizują działania blisko 40 przedsiębiorstw, które odniosły sukces i zmieniły oblicze globalnego rynku. Książka powstawała we współpracy z polskimi autorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz z międzynarodowym zespołem naukowym. W efekcie powstał unikalny tytuł, który łączy wiedzę jednego z najlepszych marketingowców z realiami i doświadczeniami polskiego rynku.
"Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to:
- Praktyczny przewodnik po najnowszych trendach i najlepszych praktykach w marketingu.
- Źródło inspiracji dla studentów biznesu i menedżerów.
- Zbiór case studies prezentujących spektakularne sukcesy firm.
- Dostęp do platformy e-learningowej Aristo z wykładami i materiałami edukacyjnymi.
Premiera książki odbędzie się podczas konferencji InfoShare 2024 w Gdańsku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z branży marketingowej.
Patronat medialny nad książką objął portal Wiadomości Handlowe.
Książka "Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce odnieść sukces w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu.
Zamów książkę już dziś na Amazonie:https://www.amazon.pl/dp/B0D474SQ9S/
Więcej informacji:
- Strona internetowa: https://www.kotlerimpact.com/about-us/
- Facebook: https://www.facebook.com/p/Philip-Kotler-100050486267786/
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/today/author/philipkotler
Philip Kotler jest wybitnym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson w Kellogg School of Management. Został uhonorowany jako jeden z czołowych myślicieli marketingowych na świecie. Uzyskał tytuł magistra ekonomii (1953) na Uniwersytecie w Chicago oraz doktorat stopień naukowy z ekonomii (1956) z Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz doktoraty honoris causa z dwudziestu jeden zagranicznych uniwersytetów. Jest autorem ponad 80 książek i ponad stu pięćdziesięciu artykułów naukowych. Był konsultantem IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford i innych. Financial Times umieścił go na swojej liście 10 najlepszych myślicieli biznesowych. Książka "Marketing Management" jesy uznana za jedną z 50. najlepszych książek biznesowych wszechczasów. More on Kellog School of Management