20.05.2024 / 14:42
StoryEditor

Już 22 maja premiera książki "Podstawy Nowoczesnego Marketingu"!

22 maja ukaże się polskie wydanie książki "Podstawy Nowoczesnego Marketingu" autorstwa Philipa Kotlera, światowej sławy ekonomisty i guru marketingu. Wiadomości Handlowe objęły tytuł swoim patronatem.

Książka, która jest doskonałym przewodnikiem po polskim i międzynarodowym biznesie, powstała we współpracy z polskimi firmami i startupami. Autorzy analizują działania blisko 40 przedsiębiorstw, które odniosły sukces i zmieniły oblicze globalnego rynku. Książka powstawała we współpracy z polskimi autorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz z międzynarodowym zespołem naukowym. W efekcie powstał unikalny tytuł, który łączy wiedzę jednego z najlepszych marketingowców z realiami i doświadczeniami polskiego rynku. 

"Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to:

  • Praktyczny przewodnik po najnowszych trendach i najlepszych praktykach w marketingu.
  • Źródło inspiracji dla studentów biznesu i menedżerów.
  • Zbiór case studies prezentujących spektakularne sukcesy firm.
  • Dostęp do platformy e-learningowej Aristo z wykładami i materiałami edukacyjnymi.

Premiera książki odbędzie się podczas konferencji InfoShare 2024 w Gdańsku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z branży marketingowej.

Patronat medialny nad książką objął portal Wiadomości Handlowe.

Książka "Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce odnieść sukces w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu.

Zamów książkę już dziś na Amazonie:https://www.amazon.pl/dp/B0D474SQ9S/

Więcej informacji:

Philip Kotler jest wybitnym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson w Kellogg School of Management. Został uhonorowany jako jeden z czołowych myślicieli marketingowych na świecie. Uzyskał tytuł magistra ekonomii (1953) na Uniwersytecie w Chicago oraz doktorat stopień naukowy z ekonomii (1956) z Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz doktoraty honoris causa z dwudziestu jeden zagranicznych uniwersytetów. Jest autorem ponad 80 książek i ponad stu pięćdziesięciu artykułów naukowych. Był konsultantem IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford i innych. Financial Times umieścił go na swojej liście 10 najlepszych myślicieli biznesowych. Książka "Marketing Management" jesy uznana za jedną z 50. najlepszych książek biznesowych wszechczasów. More on Kellog School of Management

02.01.2025 / 13:42
StoryEditor
Które marki obecne w Polsce są najbardziej wartościowe? Jeden zdecydowany lider [RANKING]
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka to zdaniem analityków Brand Finance najbardziej wartościowa marka obecna na polskim rynku. W pierwszej dziesiątce znalazł się jeszcze jedne przedstawiciel handlu.

Wartość dyskontowego brandu została wyceniona na 4,4 mld dolarów. Na drugim miejscu znalazł się Orlen, którego wartość oszacowano na 2,4 mld dolarów. Trzecia pozycja z bardzo po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.01.2025 / 08:05
StoryEditor
Putin bierze się za piwo. Przejął browary zachodnich firm
Na zdj. piwo Budweiser z portfolio AB InBev (fot. rafapress/Shutterstock)

Decyzją Władimira Putina browary należące do belgijskich i tureckich firm przeszły pod zarząd rosyjskiej spółki. Chodzi o spółkę, która odpowiadała za produkcję m.in. marek Stella Artois oraz Bud.

Decyzją Putina spółka InBev Efes przeszła pod tymczasowy zarząd GK Wmiestie. Ten pierwszy podmiot to wspólna inicjatywa AB InBev – największego producenta piwa na świecie – oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 20:30