31.05.2022 / 19:25
StoryEditor

Jak druk napędza sukces?

Colours Factory (materiał partnera)
Marketing drukowany rośnie w siłę. Coraz bardziej rygorystyczne zasady ochrony prywatności mocno utrudniają prowadzenie kampanii online. Reklama drukowana systematycznie zyskuje przewagę, bo jest fizyczna, namacalna, działa na zmysły i pozwala jednocześnie dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Zobacz, jak rozpędzić biznes dzięki wydrukom reklamowym.

Materiały drukowane są podstawą wielu strategii marketingowych. Przyciągają nowych klientów, budują lojalność i zaufanie do marki. Nie tylko napędzają sprzedaż, ale również służą do oznaczania sklepów, informowania o promocjach, a także do budowania spójnego wizerunku. Materiały drukowane genialnie budują doświadczenia klienta, są kluczowym elementem remodelingu i merchandisingu w sieciach handlowych. Warto uwzględnić je w swoich strategiach marketingowych. To inwestycja, która przynosi imponujące rezultaty.

Produkcja druku cyfrowego (materiał partnera)

Wydruki reklamowe — doskonale, albo wcale

Od ponad 15 lat drukujemy dla biznesu, dzięki czemu wiemy, jak istotna jest umiejętna promocja firmy. Współpracujemy zarówno z lokalnymi firmami, jak i największymi sieciami w Polsce i Europie. Każdego dnia widzimy, jak spektakularne efekty przynoszą odpowiednio dobrane i wykonane materiały drukowane. A co najważniejsze, chętnie się dzielimy naszym know-how.

Sebastian Śnieciński CMO Colours Factory (materiał partnera)

Wiesz, jak przygotować matrycę CTP, ustawić agregat offsetowy czy dopasować rastry, by uzyskać imponujące wydruki reklamowe? Nie musisz — znajdź pomysł na produkt i strategię — my zajmiemy się resztą! Colours Factory to więcej niż drukarnia, to kompleksowe wsparcie, które może Ci się przydać.

Potrzebujesz profesjonalnego druku? Skontaktuj się z nami — wspólnie wybierzemy najlepiej dopasowane rozwiązanie.

Wszechstronna drukarnia reklamowa (materiał partnera)

Zajmujemy się wszystkim, od druku, przez planowanie, logistykę, aż po montaż. Robimy to po to, aby nasi Klienci nie musieli się o nic martwić. Dajemy pełnowymiarowe wsparcie zarówno przy regularnych, jak i czasowych akcjach promocyjnych. Wiemy, jak sprawnie zaplanować, skoordynować i przeprowadzić remodeling lub merchandising (także w wielu lokalizacjach jednocześnie). 

3 kluczowe powody, dla których warto włączyć materiały drukowane do swoich działań marketingowych

Wydrukowane treści zapadają w pamięć

Chociaż klienci spędzają wiele czasu w internecie, bardzo trudno jest marketerom przyciągnąć i utrzymać ich uwagę. Wiele rozpraszaczy i duża ilość treści sprawia, że odbiorcy przyswajają te komunikaty bardzo powierzchownie. Badania dowiodły, że materiały drukowane aktywują w mózgu obszar odpowiedzialny za orientację przestrzenną. Ponadto są znacznie lepiej przyswajane niż materiały cyfrowe. Dowiedziono, że aż 75% badanych, zapamiętuje więcej szczegółów z komunikatów przedstawionych na papierze. Warto wykorzystać ich potencjał, dodając papier do strategii marketingowej.

Materiały drukowane angażują zmysły

Wydruki poprzez swoją fizyczność, zapach i kształt działają na zmysły, a tym samym zwiększają rozpoznawalność i wiarygodność marki. Fizyczne nośniki reklamy (np. ulotki, katalogi, broszury lub magazyny) angażują i generują więcej emocji niż przekazy online. Nasz umysł dużo lepiej przyswaja i zapamiętuje treści, przedstawione na papierze. Odpowiednia gramatura, tekstura, kolory i układ zapraszają klientów do świata marki — dużo głębiej niż przekazy online.

Colours Factory (materiał partnera)

Wydruki uzupełniają działania online

Nie trzeba wybierać między promocją online i offline. Najefektywniejszym rozwiązaniem jest połączenie obu rodzajów działań. Wielokanałowa kampania ze spójnym, przemyślanym przekazem będzie strzałem w dziesiątkę. Drukowane materiały reklamowe wzmocnią przekaz, zwiększą zasięg i lepiej zapadną w pamięć odbiorców. Dzięki personalizowanym wydrukom można znacznie skuteczniej zachęcić do zakupu lub przedstawić ofertę w bardziej szczegółowym zakresie. Efektowne, kreatywne, przemyślane katalogi, plakaty czy billboardy reklamowe będą doskonałym uzupełnieniem promocji prowadzonej w sieci. Ciekawym zabiegiem jest dodanie do ulotek, plakatów czy broszur kodów QR, które ułatwią mierzenie efektów i znakomicie połączą oba kanały komunikacji.

Nie chcesz tracić czasu na koordynowanie prac i wchodzenie w meandry poligraficznego świata? Stwórz pomysł na produkt lub strategię — my zajmiemy się resztą. O druku wiemy (niemal) wszystko i chętnie się tym dzielimy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, nowoczesnym technologiom i zapleczu maszyn zrealizujemy prawie każde zlecenie. Doradzimy i dobierzemy optymalną technologię, surowiec i nośniki. Nasze hale produkcyjne, magazynowe i handlowe zmieściłyby co najmniej 2 boiska piłkarskie — ale znajdzie się miejsce także na Twoje pomysły. W końcu gramy do jednej bramki. Chcesz porozmawiać o tym, co możemy wspólnie zrobić? Zapraszamy do kontaktu.

BIO autora
Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.

 

22. grudzień 2024 17:12