Materiały drukowane są podstawą wielu strategii marketingowych. Przyciągają nowych klientów, budują lojalność i zaufanie do marki. Nie tylko napędzają sprzedaż, ale również służą do oznaczania sklepów, informowania o promocjach, a także do budowania spójnego wizerunku. Materiały drukowane genialnie budują doświadczenia klienta, są kluczowym elementem remodelingu i merchandisingu w sieciach handlowych. Warto uwzględnić je w swoich strategiach marketingowych. To inwestycja, która przynosi imponujące rezultaty.
Wydruki reklamowe — doskonale, albo wcale
Od ponad 15 lat drukujemy dla biznesu, dzięki czemu wiemy, jak istotna jest umiejętna promocja firmy. Współpracujemy zarówno z lokalnymi firmami, jak i największymi sieciami w Polsce i Europie. Każdego dnia widzimy, jak spektakularne efekty przynoszą odpowiednio dobrane i wykonane materiały drukowane. A co najważniejsze, chętnie się dzielimy naszym know-how.
Wiesz, jak przygotować matrycę CTP, ustawić agregat offsetowy czy dopasować rastry, by uzyskać imponujące wydruki reklamowe? Nie musisz — znajdź pomysł na produkt i strategię — my zajmiemy się resztą! Colours Factory to więcej niż drukarnia, to kompleksowe wsparcie, które może Ci się przydać.
Potrzebujesz profesjonalnego druku? Skontaktuj się z nami — wspólnie wybierzemy najlepiej dopasowane rozwiązanie.
Zajmujemy się wszystkim, od druku, przez planowanie, logistykę, aż po montaż. Robimy to po to, aby nasi Klienci nie musieli się o nic martwić. Dajemy pełnowymiarowe wsparcie zarówno przy regularnych, jak i czasowych akcjach promocyjnych. Wiemy, jak sprawnie zaplanować, skoordynować i przeprowadzić remodeling lub merchandising (także w wielu lokalizacjach jednocześnie).
3 kluczowe powody, dla których warto włączyć materiały drukowane do swoich działań marketingowych
Wydrukowane treści zapadają w pamięć
Chociaż klienci spędzają wiele czasu w internecie, bardzo trudno jest marketerom przyciągnąć i utrzymać ich uwagę. Wiele rozpraszaczy i duża ilość treści sprawia, że odbiorcy przyswajają te komunikaty bardzo powierzchownie. Badania dowiodły, że materiały drukowane aktywują w mózgu obszar odpowiedzialny za orientację przestrzenną. Ponadto są znacznie lepiej przyswajane niż materiały cyfrowe. Dowiedziono, że aż 75% badanych, zapamiętuje więcej szczegółów z komunikatów przedstawionych na papierze. Warto wykorzystać ich potencjał, dodając papier do strategii marketingowej.
Materiały drukowane angażują zmysły
Wydruki poprzez swoją fizyczność, zapach i kształt działają na zmysły, a tym samym zwiększają rozpoznawalność i wiarygodność marki. Fizyczne nośniki reklamy (np. ulotki, katalogi, broszury lub magazyny) angażują i generują więcej emocji niż przekazy online. Nasz umysł dużo lepiej przyswaja i zapamiętuje treści, przedstawione na papierze. Odpowiednia gramatura, tekstura, kolory i układ zapraszają klientów do świata marki — dużo głębiej niż przekazy online.
Wydruki uzupełniają działania online
Nie trzeba wybierać między promocją online i offline. Najefektywniejszym rozwiązaniem jest połączenie obu rodzajów działań. Wielokanałowa kampania ze spójnym, przemyślanym przekazem będzie strzałem w dziesiątkę. Drukowane materiały reklamowe wzmocnią przekaz, zwiększą zasięg i lepiej zapadną w pamięć odbiorców. Dzięki personalizowanym wydrukom można znacznie skuteczniej zachęcić do zakupu lub przedstawić ofertę w bardziej szczegółowym zakresie. Efektowne, kreatywne, przemyślane katalogi, plakaty czy billboardy reklamowe będą doskonałym uzupełnieniem promocji prowadzonej w sieci. Ciekawym zabiegiem jest dodanie do ulotek, plakatów czy broszur kodów QR, które ułatwią mierzenie efektów i znakomicie połączą oba kanały komunikacji.
Nie chcesz tracić czasu na koordynowanie prac i wchodzenie w meandry poligraficznego świata? Stwórz pomysł na produkt lub strategię — my zajmiemy się resztą. O druku wiemy (niemal) wszystko i chętnie się tym dzielimy.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, nowoczesnym technologiom i zapleczu maszyn zrealizujemy prawie każde zlecenie. Doradzimy i dobierzemy optymalną technologię, surowiec i nośniki. Nasze hale produkcyjne, magazynowe i handlowe zmieściłyby co najmniej 2 boiska piłkarskie — ale znajdzie się miejsce także na Twoje pomysły. W końcu gramy do jednej bramki. Chcesz porozmawiać o tym, co możemy wspólnie zrobić? Zapraszamy do kontaktu.
BIO autora
Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.