Ten unikalny smak producent uzyskał mieszając czarną herbatę premium z pomarańczą i bergamotką. Wizualne dopełnienie dla tego produktu stanowi opakowanie ze złotym słoniem otoczonym granatowo-pomarańczowym ornamentem.
- Tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów dla herbaty Earl Grey With Orange Peel utwierdził nas w przekonaniu, że naszą pasją potrafimy zarażać innych. Firma Adalbert's produkuje herbaty, mieszanki herbaciane i napary przygotowywane specjalnie dla polskich odbiorców. Słuchamy naszych klientów i szybko reagujemy na potrzeby rynku dostarczając produkty "uszyte na miarę". Jesteśmy rozpoznawani dzięki wysokiej jakość herbacie ze Sri Lanki, wyjątkowym i oryginalnym smakom oraz bardzo estetycznym opakowaniom z charakterystycznym złotym słoniem umieszczonym pośród kolorowych ornamentów - mówi Wojciech Draus, dyrektor marketingu, Adalbert's.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.