16.04.2021 / 13:09
StoryEditor

Herbata Earl Grey with Orange Peel od Adalbert‘s doceniona przez konsumentów

Herbata Earl Grey with Orange Peel to efekt długotrwałej pracy nad idealną nutą smakową, która przypadnie konsumentom do gustu oraz przeniesie ich w świat marki Adalbert‘s. Produkt zdobył srebrny medal w kategorii Herbaty i zioła. 

Ten unikalny smak producent uzyskał mieszając czarną herbatę premium z pomarańczą i bergamotką. Wizualne dopełnienie dla tego produktu stanowi opakowanie ze złotym słoniem otoczonym granatowo-pomarańczowym ornamentem.

- Tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów dla herbaty Earl Grey With Orange Peel utwierdził nas w przekonaniu, że naszą pasją potrafimy zarażać innych. Firma Adalbert's produkuje herbaty, mieszanki herbaciane i napary przygotowywane specjalnie dla polskich odbiorców. Słuchamy naszych klientów i szybko reagujemy na potrzeby rynku dostarczając produkty "uszyte na miarę". Jesteśmy rozpoznawani dzięki wysokiej jakość herbacie ze Sri Lanki, wyjątkowym i oryginalnym smakom oraz bardzo estetycznym opakowaniom z charakterystycznym złotym słoniem umieszczonym pośród kolorowych ornamentów - mówi Wojciech Draus, dyrektor marketingu, Adalbert's.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

21. listopad 2024 20:52