17.01.2023 / 08:22
StoryEditor

Gazetki promocyjne nadal popularne. Kto z nich korzysta?

Gazetki elektroniczne i papierowe (fot. Monday News)
Ceny papieru wpłyną na trendy dotyczące zainteresowania gazetkami promocyjnymi. Z jednej strony to same sieci handlowe będą ograniczać ich nakłady ze względu na wysokie koszty druku i dystrybucji, a z drugiej – proekologiczni konsumenci wybiorą wersję publikacji online. Już teraz robi to ponad 40 proc. osób. Większy odsetek wybiera za to nadal opcje drukowane.

Gazetki promocyjne cieszą się ogromną popularnością. Obecnie aż 84,1 proc. konsumentów przegląda gazetki je minimum raz w tygodniu. Do tego widać, że 59 proc. shopperów sięga po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Ufke - kolejna sieć hard dyskontów spożywczych w Polsce! Szuka pracowników mówiących po rosyjsku... [NASZ NEWS]
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mnożą się sieci hard dyskontów w Polsce. Najnowsza z nich to Ufke. Pierwszy sklep pod tym szyldem ruszył w Białej Podlaskiej. Co więcej, podobnie jak w przypadku sklepów sieci Myprice, Tak-Tu i Moja Cena, tu także - jak ustaliła redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl - pojawia się wątek rosyjski, a przy okazji również białoruski. Firma przedstawia się jako polsko-niemiecka sieć, a tymczasem... od szeregu pracowników wymaga znajomości języka rosyjskiego, a domenę internetową zarejestrowała za pośrednictwem podmiotu z Białorusi.

Ufke to typowy hard dyskont. Przypomina bardziej magazyn niż nowoczesny sklep spożywczy. Towar sprzedawany jest tutaj prosto z palet, asortyment jest ograniczony, oferta skupia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 11:13
StoryEditor
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska?
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska? (fot. Mexpolska.pl)

Mex Polska, notowana na GPW grupa restauracyjna, przewiduje wzrost skonsolidowanych przychodów netto o 12 proc. rok do roku, co pozwoli jej osiągnąć wynik na poziomie blisko 107 mln zł. Grupa spodziewa się, że zysk EBITDA wyniesie 16,2 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. rok do roku.

Mimo dynamicznego rozwoju, skonsolidowany zysk netto spółki będzie oscylować wokół 3 mln zł. Na jego wysokość wpłynęło zastosowanie standardu MSSF16, zmieniającego strukturę kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 01:29