01.02.2024 / 15:53
StoryEditor

„Człowiek w centrum”. TRENDBOOK 2024 od Focus Nation to must have każdego marketera

„Człowiek w centrum”. TRENDBOOK 2024 od Focus Nation to must have każdego marketera
Czy korporacja ma narodowość? Jaka jest istota awatarów? Dualizm w AI? Potrzeba hiperpersonalizacji, a może bardziej podnoszenia na duchu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w Trendbooku na 2024 opracowanym przez agencję reklamową Focus Nation. Blisko 80 stron trendów i antytrendów, które będą mieć wpływ na decyzje marek i ich komunikację marketingową. Znajdziesz tu również rozliczenie i ocenę trendów ubiegłorocznych, które się sprawdziły, a które były tylko chwilową modą.

Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać na: https://focus-nation.pl/trendbook2024

Michał Korczak, Managing & Strategy Director Focus Nation podkreśla: „Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku ciężko jest skupić się na wszystkim. Wybrać to, co ważne i przydatne, a odsiać fake czy rzeczy niepotrzebne. Dlatego, podobnie jak w zeszłym roku, staramy się uchwycić w migawce chociaż kawałek tej dynamicznej rzeczywistości i wyłonić z niej tematy, które będą rezonować z naszą codziennością - prywatną oraz zawodową.”

image
FOTO: fot. Focus Nation
W publikacji znajdziesz obszerne opracowanie tematów:

· Odpowiedzialność 2.0

· W poszukiwaniu zaangażowania

· Marki podnoszące na duchu

· Dualizm w AI

· Trendy w designie

· Istota awatarów

· Hiperrealistyczne doświadczenia

· Dbaj o klienta swego

· Kultura gamingu

· Nie patrz mi w dowód (ANTYtrend)

· Poprawność na siłę (ANTYtrend)

· Narodowość korporacyjna (ANTYtrend)

Trendy zostały skomentowane przez niezależnych ekspertów z różnych branż, m.in. Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Redaktorka Naczelna Architectural Digest Polska, Wojciech Kardyś, Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media, dr Daniel Kiewra, Ekspert ds. Klimatu i Energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Dariusz Maciołek, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska, CMO BNP Paribas Bank Polska; Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska, reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska; Aniela Radomska, Head of Lifestyle, Imagine Nation; Bartosz Tesławski, Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży, Wydawnictwo Gospodarcze.

image

Komentarze Ekspertów

FOTO: fot. Focus Nation

Partnerami publikacji są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz IAA Polska.

Patronami medialnymi trendbooka są: AD Architectural Digest, Brief, Marketer+, Marketing przy Kawie, Media Marketing Polska, MeetingPlanner.pl, OOH Magazine, Press, Sprawny Marketing, THINK MICE i Wiadomości Handlowe.

Trendbook 2024 pobierzesz tu: https://focus-nation.pl/trendbook2024

Więcej informacji znajdziesz w biurze prasowym IF Nation Group: https://if-nation.prowly.com/288299-czlowiek-w-centrum-trendbook-2024-od-focus-nation-to-must-have-kazdego-marketera

image
FOTO: fot. Focus Nation

FOCUS NATION (www.focus-nation.pl)

polska agencja reklamowa 360, która od ponad 20 lat dostarcza swoim Klientom rozwiązania z efektem WOW. W 2023 projekty Focus Nation zdobyły 5 nagród w polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Kreatura, Golden Arrow czy nagroda Financial Times. Blisko 50-osobowy zespół agencji pracuje dla topowych, polskich i międzynarodowych marek, m.in. Mastercard, Krosno Glass, INGKA Centres, Bank BNP Paribas, Dell Technologies, PZU… Focus Nation stawia na partnerskie relacje oraz długoterminową współpracę, traktując Klientów indywidualnie, by kompleksowo wspierać realizację ich celów.

Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF NATION GROUP

22. listopad 2024 04:54