Producent marki Smile to ekspert w dziedzinie higieny osobistej. Od ponad 15 lat Smile produkuje innowacyjne produkty wysokiej jakości. Specjaliści marki Smile nie tylko kreują trendy w dziedzinie higieny, ale również tworzą kulturę używania chusteczek nawilżanych i odpowiedzialne podejście do czystości skóry w każdych warunkach. Konsumenci z ponad 20 krajów wybierają Smile ze względu na jego wysoką jakość, naturalność, przyjemne aromaty i atrakcyjny design. Сhusteczki Smile Antibacterial z D-pantenolem to niezawodna ochrona przed najpowszechniejszymi bakteriami i niezbędna higiena w obecnym czasie.
Bardzo dziękuję konsumentom za zaufanie jakim obdarzyli produkty Smile, które otrzymały nagrodę „Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów”. Marka Smile pojawiła się niedawno na polskim rynku, ale dzięki obecności w takich sieciach jak Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl, Żabka, Stokrotka i innych, zdobyła zaufanie konsumentów. Posiadamy duży asortyment chusteczek dla dzieci i mokrego papieru toaletowego. Planujemy nadal zachwycać naszych konsumentów nowymi produktami i mamy nadzieję na zdobycie „złotego uznania” - mówi Arkadiucz Czaja, dyrektor handlowy, Biosphere.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.