Wszystkie produkty linii Cleanic Baby Eco są dostępne w jednomateriałowych opakowaniach podlegających recyklingowi. Z uwagi na delikatną skórę niemowląt i dzieci, chusteczki nie zawierają kompozycji zapachowej i alkoholu. Posiadają certyfikat Vegan i Cotton Incorporated. Opakowania stworzone zostały z dbałością o każdy szczegół, tak aby jak najlepiej oddać charakter produktów inspirowanych pięknem natury, przyjaznych małemu człowiekowi i środowisku.
- Dziękujemy za uznanie. Pierwsze miejsce w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest dla nas dużym wyróżnieniem. Nagroda daje nam dodatkową motywację do dalszego rozwoju gamy produktów przyjaznych skórze oraz środowisku, wykonanych z naturalnych, biodegradowalnych włóknin i oferowanych w opakowaniach nadających się do recyklingu. Z dumą będziemy wykorzystywać znak Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów, będący synonimem najwyższej jakości i zaufania konsumentów - mówi Justyna Michalak, dyrektor marketingu, Harper Hygienics.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.