07.05.2021 / 10:45
StoryEditor

Bez cukru, ale też wybitna

Kampania oranżady Hellena Zero Cukru (materiały prasowe)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Hellena pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Kuba Wojewódzki w zabawny sposób podkreśla w niej imponujące osiągnięcia Polaków, do których zalicza się oranżada Hellena Zero Cukru

Powstałe na potrzeby kampanii spoty emitowane będą w telewizji oraz w mediach społecznościowych. Nowa bezcukrowa odsłona napoju otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 45% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 16:13
StoryEditor
Anna Podkowińska-Tretyn będzie zarządzać Too Good To Go w kolejnym kraju. Jakim?
Anna Podkowińska-Tretyn, country director Too Good To Go w Polsce i Czechach (fot. mat. prasowe)

Anna Podkowińska-Tretyn będzie szefową Too Good To Go już nie tylko w Polsce, ale również w Czechach. Z popularną aplikacją walczącą z marnowaniem żywności menedżerka związana jest od minionego roku.

- Jestem bardzo szczęśliwa, że ​​mogę przeżyć nową przygodę i mieć większy wpływ na region Europy Środkowo-Wschodniej w kwestii marnowania żywności, jako dyrektorka krajowa na P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 08:07
StoryEditor
Mleczne i á la mleczne na plusie. Rośnie rynek roślinnych substytutów mleka i jego przetworów w Polsce
Aleksandras BaceviciusAleksandras Bacevicius
42 - tyle nowych marek i submarek roślinnych zamienników produktów mlecznych pojawiło się w Polsce od stycznia 2021 r. do lipca 2024 r. (fot. SariMe/Shutterstock)

Choć ceny produktów mlecznych idą w górę, to nie są one jedynym motorem napędowym rynku. W Polsce, podobnie jak w całym regionie, rośnie on także za sprawą większej konsumpcji. Równolegle rozwija się rynek roślinnych substytutów mleka i jego przetworów, choć jest on nadal znacznie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.

Oczekuje się, że wartość rynku produktów mlecznych w Polsce w 2024 r. wzrośnie o prawie 7 proc., osiągając 36,2 mld zł. Oznacza to spowolnienie w porównaniu do roku 2022 oraz 20...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 13:40