22.03.2021 / 15:58
StoryEditor

Antybakteryjne worki na śmieci Stella Pack docenione w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Antybakteryjne worki na śmieci Stella Pack docenione w badaniu konsumenckim (WH)
Szare, antybakteryjne worki na śmieci marki Stella zawierają produkt biobójczy, który (co potwierdziły badania przeprowadzone w niezależnym laboratorium) wykazuje skuteczne działanie wobec szczepów bakterii Escherichia coli oraz Staphylococcus aureus. Konsumenci przyznali im srebrny medal w kategorii: Artykuły gospodarstwa domowego.

Worki są oferowane z dwoma rodzajami zamknięcia, czyli z uszami i z taśmą, dzięki którym można je łatwo zawiązać. Worki są także w pełni ekologiczne – zostały wykonane z przetworzonych odpadów foliowych i nadają się do recyklingu.

Antybakteryjne worki na śmieci świetnie wpisują się w obecne czasy, kiedy to ogromny nacisk kładziemy na higienę i dezynfekcję. Specjalny dodatek do granulatu sprawia, że na ich powierzchni nie rozwijają się jedne z najbardziej znanych bakterii e-coli. Worki te zostały stworzone przede wszystkim z myślą o najmłodszych i najstarszych, dla których wspomniane bakterie są najgroźniejsze. Srebrny medal przyznany w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów ma dla nas szczególne znaczenie, przede wszystkim dlatego, że świadczy o zaufaniu kupujących. Dziękujemy za wyróżnienie i za uznanie - mówi Ewelina Oleszczuk-Żukiewicz, specjalista ds. marketingu, Stella Pack.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

 

09.04.2025 / 09:40
StoryEditor
Cios w chiński e-commerce. Nowe taryfy USA uderzają w Temu, Shein i Alibabę
Nowe cła USA uderzają w Temu, Shein i Alibabę (fot. Ascannio/Shutterstock)

Nadchodząca fala taryf celnych może wywrócić do góry nogami rynek zakupów online. Decyzje administracji USA mają uderzyć bezpośrednio w gigantów e-commerce z Chin, takich jak Shein, Temu czy Alibaba. Jakie zmiany czekają konsumentów i sprzedawców już od maja?

Administracja Stanów Zjednoczonych szykuje się do wprowadzenia drastycznych zmian w polityce celnej wobec Chin. Jak donosi OSINTdefender na portalu X.com, nowe taryfy odwetowe s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:23
StoryEditor
Marcin Grossy, Netto Polska: Walka ceną ma swoje granice. W dzisiejszych czasach niezwykle ważne są dobre relacje z klientem [RETAIL TRENDS]
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Jak się sprawdza koncept 4.0, które strefy są kluczowe dla Netto oraz o relacjach z pracownikami oraz klientami opowiadał podczas kongresu Retail Trends 2025 Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

Koncept Netto 4.0 działa w około 60 sklepach, do końca roku będzie w nim ¼ placówek sieci, których obecnie jest 672. Logika zasad ułożenia będzie implementowana w sklepach bez w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:38