15.03.2021 / 10:00
StoryEditor

Almette bez laktozy firmy Hochland nagrodzony w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Almette bez laktozy firmy Hochland nagrodzony w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów (WH)
Serek zdobył złoty medal w kategorii: Produkty śniadaniowe. Almette bez laktozy to propozycja dla osób, które ze względu na nietolerancję tego dwucukru unikają mleka i jego przetworów.

W asortymencie są dwa warianty smakowe produktu: śmietankowy i z ziołami. Serki twarogowe Almette z nowej bezlaktozowej linii powstają na bazie oryginalnej receptury, z wyselekcjonowanych naturalnych składników i polskiego mleka. To zapewnia im najwyższą jakość oraz przyjemny smak.

– W najnowszej 10. edycji ogólnopolskiego badania Najlepszy produkt – Wybór Konsumentów, Almette bez laktozy zwyciężył w kategorii produkty śniadaniowe, zdobywając złoty medal. Sukces w tym rankingu to duże wyróżnienie i kolejna nagroda dla Almette bez laktozy – naszej nowości, która pojawiła się na rynku w marcu ubiegłego roku.

Bardzo dziękujemy za zaufanie! Planujemy wykorzystać znak Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów w działaniach marketingowych przygotowanych dla Almette bez laktozy. Skłania nas do tego fakt, że produkty oznaczone tym znakiem wybiera aż 74 proc. kupujących – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager, Hochland Polska.

 

Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager, Hochland Polska (Hochland Polska)

 

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

16.12.2024 / 12:26
StoryEditor
Pyszne.pl rozszerza ofertę o kolejną kategorię produktową. Usługa może się spodobać nie tylko zakochanym
Nowa usługa w Pyszne.pl (Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl uruchomiła usługę pod nazwą Ekspres Kwiatowy. W ramach partnerstwa z serwisem E-kwiaty.pl będzie dostarczać świeże kwiaty. Usługa jest już dostępna w 16 miastach w Polsce.

Pyszne.pl nawiązało partnerstwo z platformą E-kwiaty.pl i rozszerza swoją ofertę o produkty spoza segmentu spożywczego. W ramach dostępnej od listopada usługi klienci mogą za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2024 / 13:00
StoryEditor
Piwne zestawy i piwne kalendarze adwentowe biją kolejne rekordy zamówień. Na rynku mamy nowy trend
Piwny kalendarz adwentowy od browaru Pinta

W październiku i listopadzie tego roku sprzedaż piwnych zestawów w porównaniu do wcześniejszych miesięcy wzrosła aż pięciokrotnie. Wyraźny wzrost zainteresowania pakami z piwem widać też w odniesieniu do roku 2023.

Rosnące zainteresowanie piwnymi zestawami degustacyjnymi i prezentowymi przed Bożym Narodzeniem to duża zmiana, bo piwo Polakom wcześniej nie za bardzo kojarzyło się z „gwia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:45