07.05.2021 / 10:54
StoryEditor

Aktywne wakacje z Amkami

Kampania Aktywne wakacje z Amki Snacks (materiały prasowe)
Specjalizująca się w produkcji sezamków i chałwy firma Unitop zapowiada kampanię pod hasłem „Aktywne wakacje z Amki Snacks”. Działania potrwają od maja do sierpnia. Ich celem jest zachęcanie konsumentów do spędzania lata poza domem i stawiania na zdrowsze słodycze.

Kampania zostanie przeprowadzona w kanałach digital (będzie o niej głośno m.in. na Facebooku oraz Instagramie) przy wsparciu działań influencerskich oraz PR. Zorganizowane zosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 37% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 07:53
StoryEditor
Allegro zdetronizowane! Temu wskoczyło na pozycję lidera rynku e-commerce w Polsce
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce? (fot. Shutterstock)

Stało się to, na co zanosiło się już od miesięcy - nastąpiła mijanka na samym szczycie listy największych marketplace‘ów w Polsce. Wieloletni lider zestawienia, Allegro, w marcu musiał uznać wyższość chińskiego Temu. Wiemy, ilu użytkowników miały obie platformy.

Według Mediapanelu, w marcu 2025 r. Temu miało 18,11 mln użytkowników w Polsce. Z kolei osób, które odwiedziły Allegro, było 17,84 mln.

Dla porównania, jeszcze w lutym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 11:14
StoryEditor
"Tajemnicze wózki" powracają w Auchan. Po raz pierwszy pojawią się tematyczne boksy
4 kwietnia br. we wszystkich hipermarketach sieci Auchan na klientów czekały będą wypełnione produktami tematyczne tajemnicze koszyki oraz po raz pierwszy także tematyczne tajemnicze boksy (fot. Robson90/Shutterstock)

Auchan Polska już po raz piąty rusza z cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów akcją Tajemniczy Wózek - tym razem w nowej, rozszerzonej formule.

W najbliższy piątek, 4 kwietnia br. we wszystkich hipermarketach sieci na klientów czekały będą wypełnione produktami tematyczne tajemnicze koszyki oraz po raz pierwszy także te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 16:13