23.09.2024 / 15:42
StoryEditor

Liczba promocji w sklepach rośnie. Wojna cenowa zrobiła swoje

Liczba promocji w sklepach rośnie (fot. Wiadomoscikosmetyczne.pl)

Z danych HiperCom Poland wynika, że w pierwszej połowie roku liczba promocji w sklepach wzrosła o 8,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. To efekt przede wszystkim powrotu VAT-u na żywność i wojny cenowej dyskontów.

Na osiem monitorowanych przez HiperCom Poland formatów handlowych, połowa odnotowała wzrost, a połowa spadek liczby promocji. Największe wzrosty zaobserwowano w dyskontach oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 11:13
StoryEditor
Rośnie liczba konsumentów, którzy boją się wycieku danych. Co zrobią z tym twórcy aplikacji?
Cyberbezpieczeństwo (fot. Shutterstock)

Aż 61 proc. osób korzystających z cyfrowych usług takich jak aplikacje sklepów internetowych obawia się, że przekazane tam informacje przyczynią się do kradzieży ich tożsamości. W efekcie aż 65 proc. konsumentów planuje zwracać większą uwagę na politykę przechowywania danych przez konkretne firmy i marki. Jednocześnie jednak 28 proc. badanych jest gotowa przekazywać wrażliwe dane w zamian za otrzymywanie bardziej personalizowanych ofert.

Takie dane płyną z najnowszej edycji badania EY Future Consumer Index. Jak zwraca uwagę Patryk Gęborys, Partner EY, podkreśla, że wiedza na temat cyberzagrożeń rośnie nie tylko ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 11:46
StoryEditor
Głuchołazy, Nysa, Prudnik – na Opolszczyźnie armagedon zniszczył wiele sklepów. Partnerzy ruszają na pomoc [NASZA RELACJA]
Głuchołazy pod wodą (fot. FB/Paweł Kownacki)

Stowarzyszenie Handlowców Ziemi Opolskiej rusza na pomoc swoim partnerom dotkniętym powodzią. Trwa ustalanie liczby poszkodowanych detalistów i skali zniszczeń. – Pomoc musi być natychmiastowa, żeby kupcy poczuli, że nie są zostawieni sami sobie – apeluje Roman Kozieł, jeden z założycieli SHZO i dyrektor hurtowni Agra Opole.

– Fala powodziowa zbliża się do Opola, ale wiele wskazuje na to, że w samym mieście szkód może być niewiele. Natomiast południowe powiaty regionu bardzo mocno ucierpiały. Najgor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 08:36