09.11.2023 / 13:03
StoryEditor

Klientocentryzm w handlu jest konieczny. Jakie czynniki wpływają na zadowolenie klientów z zakupów?

Marek KempkaMarek Kempka
Ceny przestają być głównym czynnikiem różnicującym poszczególne sklepy (fot. Shutterstock)
Współczesna handlowa rzeczywistość przynosi wiele wyzwań dla sprzedawców detalicznych. Gros z nich wynika z dużej zmienności zachować zakupowych oraz mniejszej lojalności konsumentów zarówno wobec marek produktów, jak i sklepów. W tak dynamicznym środowisku sieci handlowe powinny być jeszcze mocniej zorientowane na klientów.

Dziesięć lat temu, w listopadzie 2013 r., o pierwszej w nocy wszedłem do luksusowego pięciogwiazdkowego hotelu The Leela Palace w New Delhi. Na recepcji dowiedziałem się, że nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 11:25
StoryEditor
Hiszpanie zasilają Dr Gerarda. Firma uruchamia nowe linie produkcyjne i zwiększa zatrudnienie
Dzięki czterem nowym liniom w dwóch fabrykach firma Dr Gerard ma docelowo zwiększyć produkcję o kilka tysięcy ton ciastek rocznie (fot. materiały prasowe)
Firma Dr Gerard, której właścicielem od października ub.r. jest hiszpańska grupa Adam Foods Biscuit inwestuje w rozwój zakładów w Radzyniu oraz Międzyrzecu Podlaskim. Uruchomione w nich zostaną cztery nowe linie produkcyjne. Rozbudowa zakładów jest połączona ze znacznym powiększeniem załogi.

Inwestycje w zaplecze produkcyjne są potwierdzeniem słów Jarosława Zawadzkiego, prezesa firmy Dr Gerard, który jesienią zapowiadał, że pod skrzydłami Adam Foods Biscuit ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 13:35
StoryEditor
Katya Witham na Retail Trends 2024: Marki własne są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej
Katy Witham
Przedstawicielka firmy badawczej Mintel podkreślała, że obecna sytuacja gospodarcza to świetny czas dla marek własnych. Konsumenci nie zapominają jednak o odrobinie luksusu.

– Private labels są ważniejsze niż kiedykolwiek. Klienci żyją w ekonomicznej recesji, a ceny rosną. Konsumenci stają się bardziej świadomi cenowo i szukają lepszych okazji – mów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:57