– Jesteśmy przekonani, że możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżetem. Nasze aktualne gazetki i informacje o promocjach specjalnych dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji Kaufland, a także w marketach – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.
– Biorąc jednak pod uwagę, jak bardzo współcześni konsumenci są aktywni w mediach społecznościowych oraz kanałach komunikacji mobilnej i mając świadomość, że wielu z nich na bieżąco analizuje i porównuje oferty, zdecydowaliśmy o udostępnieniu naszej gazetki na WhatsAppie. Dzięki temu klienci mają nieograniczony, błyskawiczny dostęp do informacji o promocjach zawsze pod ręką – dodaje.
Kaufland podąża za zwyczajami konsumentów
Kaufland chce wykorzystać fakt, że Polacy aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. 98 proc. polskich konsumentów pytanych o zwyczaje zakupowe deklaruje, że często czeka, aż pojawi się promocja na dany produkt.
Jednym z ważniejszych źródeł informacji o ofertach sieci handlowych niezmiennie są gazetki promocyjne. Aktywnie przegląda je zdecydowana większość, bo aż 90,3 proc. konsumentów, przy czym ponad 40 proc. robi to przynajmniej kilka razy w tygodniu.
Aby otrzymywać gazetkę Kaufland na WhatsApp, należy zeskanować swoim smartfonem kod QR dostępny m.in. na stronie internetowej Kaufland Whats App, wysłać wiadomość i wybrać swój ulubiony market, a następnie wyrazić zgodę na cotygodniowe bezpłatne przesyłanie gazetek.