24.05.2024 / 11:03
StoryEditor

Kaufland rozszerza dystrybucję gazetek promocyjnych o dodatkowy kanał – media społecznościowe. Są dostępne w popularnym komunikatorze

Kaufland udostępnia swoje gazetki promocyjne w aplikacji WhatsApp (mat. prasowe)
Kaufland jako pierwszy detalista w Polsce udostępnia swoje gazetki promocyjne w aplikacji WhatsApp. Sieć chce zdyskontować aktywność konsumentów w mediach społecznościowych, a także fakt, że niemal non-stop korzystają oni z komunikacji mobilnej.

– Jesteśmy przekonani, że możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżetem. Nasze aktualne gazetki i informacje o promocjach specjalnych dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji Kaufland, a także w marketach – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

– Biorąc jednak pod uwagę, jak bardzo współcześni konsumenci są aktywni w mediach społecznościowych oraz kanałach komunikacji mobilnej i mając świadomość, że wielu z nich na bieżąco analizuje i porównuje oferty, zdecydowaliśmy o udostępnieniu naszej gazetki na WhatsAppie. Dzięki temu klienci mają nieograniczony, błyskawiczny dostęp do informacji o promocjach zawsze pod ręką – dodaje.

Kaufland podąża za zwyczajami konsumentów

Kaufland chce wykorzystać fakt, że Polacy aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. 98 proc. polskich konsumentów pytanych o zwyczaje zakupowe deklaruje, że często czeka, aż pojawi się promocja na dany produkt.

Jednym z ważniejszych źródeł informacji o ofertach sieci handlowych niezmiennie są gazetki promocyjne. Aktywnie przegląda je zdecydowana większość, bo aż 90,3 proc. konsumentów, przy czym ponad 40 proc. robi to przynajmniej kilka razy w tygodniu.

Aby otrzymywać gazetkę Kaufland na WhatsApp, należy zeskanować swoim smartfonem kod QR dostępny m.in. na stronie internetowej Kaufland Whats App, wysłać wiadomość i wybrać swój ulubiony market, a następnie wyrazić zgodę na cotygodniowe bezpłatne przesyłanie gazetek.

22.01.2025 / 16:24
StoryEditor
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o "bramie zbożowej"
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o ”bramie zbożowej” (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci, producenci i przemysł spożywczy obawiają się ukraińskiego zboża. Do tego, według ekspertów, obawy te rosną szczególnie wobec coraz bardziej prawdopodobnego dołączenia Ukrainy do Unii Europejskiej. Jednak wskazują na możliwości pojawiające się w naszym kraju związane z transportem i mówią o Polsce jako o "bramie zbożowej".

Wojna w Ukrainie i związane z nią zmiany geopolityczne znacznie wpłynęły na globalny rynek zbóż. Pomimo tego, że zboże eksportuje się z ukraińskich portów nad Morzem Czarnym, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 09:02
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Jan Słowik z Lidl Polska wybrał dla Was książki i filmy
Jan Słowik, dyrektor operacyjny Lidl Polska (fot. Lidl)

Inaugurujemy nową rubrykę. Czołowi menedżerowie ze świata handlu FMCG opowiedzą tu nie o dobrach szybkozbywalnych, lecz o dobrach kultury. Nasz cykl otwierają książkowo-filmowe rekomendacje Jana Słowika, dyrektora operacyjnego w Lidl Polska, a prywatnie wielbiciela Williama Szekspira, jedzenia i rozmów w dobrym towarzystwie.

"Gra szklanych paciorków", autor: Hermann Hesse

Wspaniała ponadczasowa powieść filozoficzna. Ogromna inspiracja dla mnie, począwszy od okresu dojrzewania. Mogę powiedzieć, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. styczeń 2025 22:46