20.03.2025 / 05:00
StoryEditor

Jest nowy ranking cenowy sieci handlowych! Jak wypadły Biedronka i Lidl? [RANKING ASM]

Auchan pozostaje liderem rankingu cen ASM (fot. Shutterstock)

W najnowszym, lutowym badaniu cen koszyków ASM SFA pozycję lidera obroniła sieć Auchan. Sprawdź, na których pozycjach wylądowały inne sieci handlowe.

Średni koszt koszyka zakupowego ASM Auchan wyniósł w lutym 276,98 zł. To spadek o 3,73 proc. w stosunku do stycznia. Koszyk drugiej w zestawieniu Biedronki był droższy o 19,12 z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 00:31
StoryEditor
Przychody właściciela sieci Stokrotka przekroczyły 6 mld euro. Polska motorem napędzającym wyniki Grupy Maxima

Litewska Grupa Maxima, do której należą sieci sklepów Maxima na Litwie, Łotwie, Estonii, a także Stokrotka w Polsce, T Market w Bułgarii oraz e-sklep Barbora w krajach bałtyckich zwiększyła w 2024 r. skonsolidowane przychody o 4,3 proc., osiągając wynik ponad 6 mld euro.

Podobnie jak w ostatnich latach, najsilniejszy wzrost przychodów Grupa Maxima odnotowała w Polsce i Bułgarii, gdzie sieci Stokrotka i T Market rozwijały się najszybciej.

S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:31
StoryEditor
Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025]
Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago S.A.

- Jesteśmy już gotowi na to, by proponować nowe modele biznesowe, jeśli chodzi o w pełni zautomatyzowane sklepy i witryny - zapewniał podczas kongresu Retail Trends 2025 Paweł Ziębaczewski, prezes Mago S.A. Przedstawiciel firmy dodał, że cały czas trwają testy nowych rozwiązań, które mają przyczynić się do udoskonalenia tego formatu.

Kongres Retail Trends 2025 obfitował w wiele arcyciekawych wydarzeń. Jednym z nich była debata pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 15:26