02.08.2024 / 14:32
StoryEditor

Jak konsumenci podejmują decyzje podczas zakupów online i jaką ścieżką potem podążają? [RAPORT]

Zwyczaje zakupowe konsumentów online (fot. Shutterstock)

Moment decyzji zakupowej to najważniejszy element procesu i dlatego kluczowa jest wiedza o tym, co go poprzedza, czyli co powoduje, że konsument ostatecznie decyduje się coś zakupić. Raport Izby Gospodarki Elektronicznej, opracowany przez Mobile Institute "Omni-commerce. Kupuję wygodnie".

 

Decyzje zakupowe

W tym roku wystąpiło znaczne „rozmycie” podejmowania decyzji na ścieżce zakupowej. Co 5. kupuje, bo zobaczył promocję, przymierzył bądź przetestował produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:57
StoryEditor
Leroy Merlin instaluje modułowe schrony przeciwbombowe, aby chronić klientów i pracowników
Sieć Leroy Merlin zdecydowała się postawić schrony przy swoich sklepach. Każdy z nich pomieści co najmniej kilkadziesiąt osób (fot. Rau.ua)

W trudnych warunkach Leroy Merlin Ukraina podejmuje ważny krok w kierunku bezpieczeństwa swoich pracowników i klientów. Firma zainstalowała nowoczesne modułowe schrony przeciwbombowe w pobliżu swoich hipermarketów budowlanych, gdzie nie ma schronów stacjonarnych, dzięki czemu każdy odwiedzający i pracownik może czuć się chroniony.

Są to betonowe konstrukcje o długości 15 metrów i szerokości 3 metrów, w których może zmieścić się kilkadziesiąt osób. Każdy taki schron kosztuje 2 miliony hrywien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 08:06
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, ceny, wyroby nikotynowe, Duda, Brzoska, Carrefour, Popeyes, Moja Cena, Orban
Top10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim informacja o wynikach Jeronimo Martins oraz sieci Biedronka. Pojawił się też nowy ranking cenowy ASM, a prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nakładającą podatek na nowe wyroby tytoniowe.

Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 05:07