06.08.2024 / 14:53
StoryEditor

Gen Z to najliczniejsza i najbogatsza generacja w historii. Liczby obalają mit o "spłukanym pokoleniu" [RAPORT]

Konsumenci z Gen Z to najbogatsza i najliczniejsza kohorta w historii (fot. Shuuterstock)

Raport "Spend Z. Gen Z changes everything", opracowany wspólnie przez firmy NielsenIQ, GfK i World Data Lab, pokazuje obraz Generacji Z jako najliczniejszego i najbogatszego pokolenia w dziejach. W miarę jak kolejne roczniki wkraczają do klasy konsumentów, ich wpływ na rynek dóbr konsumpcyjnych będzie się zwiększał.

Generację Z definiuje się mniej więcej jako osoby urodzone między 1997 a 2012 rokiem (obecnie w wieku 12-27) – czyli ta kohorta konsumentów lokuje się po pokoleniu Millenialsów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2024 / 09:11
StoryEditor
Reckitt Benckiser redukuje portfolio i upraszcza organizację. Wiele znanych marek może zniknąć z rynku
Reckitt Benckiser redukuje portfolio i upraszcza organizację (fot. reckitt.com)

Reckitt Benckiser ogłosił wdrożenie działań mających na celu przekształcenie firmy w światowej klasy organizację zajmującą się zdrowiem konsumentów i higieną. Spółka obiecuje akcjonariuszom, że będzie w stanie zaoferować jeden z najsilniejszych profili wzrostu i marży wśród konkurencji. Nowa strategia firmy obejmuje uporządkowanie portfolio marek oraz przejście do prostszej, bardziej efektywnej organizacji.

Producent artykułów gospodarstwa domowego, leków i środków higieny osobistej, zapowiada, że skupi się na portfolio wiodących na rynku Powerbrands, zgodnie z kryteriami określo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2024 / 10:31
StoryEditor
Paweł Krawczyk nowym szefem Decathlon Polska
Paweł Krawczyk, CEO Decathlon Polska (fot. mat. pras.)

Decathlon Polska ma nowego lidera. Od lipca CEO firmy został Paweł Krawczyk, który wcześniej pełnił rolę dyrektora działu handlowego oraz działu rozwoju.

Nowy lider Decathlon Polska jest związany z marką już od ponad 17 lat. W trakcie tego okresu przeszedł w firmie przez wiele szczebli - od kierownika działu w sklepie, przez dyre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. sierpień 2024 14:54