30.10.2023 / 17:57
StoryEditor

Drożyzna w sklepach nieco mniej bolesna. Polscy klienci zaadaptowali się do nowej sytuacji

3/5 konsumentów uważa, że ceny nadal będą rosły (fot. Shutterstock)
Dynamika wzrostu cen produktów w sklepach od kilku miesięcy spada, a konsumenci odczuwają ją nieco mniej boleśnie. Jak wskazuje agencja Inquiry w nowym raporcie, Polacy zmienili swoje przyzwyczajenia i preferencje zakupowe, a co za tym idzie, w określonym stopniu zaadaptowali się do nowej sytuacji.

Inquiry opublikowało nowy raport w ramach badania prowadzonego cyklicznie od marca 2022 r. Zauważa, że doszło do zmian i trendów w postrzeganiu cen przez polskich konsumentów. C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:10
StoryEditor
Uwaga na wątpliwej jakości kalendarze adwentowe z Lidla! Sieć wycofała część z nich ze sprzedaży
6 grudnia Lidl wycofał ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych wyprodukowanych dla sieci przez jeden z zakładów firmy Milano (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl wycofała ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych, wyprodukowanych dla niej przez zakład produkcyjny KDC Pomorzanka, należący do firmy Milano. Powodem tego ruchu był "nieprawidłowy smak i zapach umieszczonych" w nich czekoladek.

11 grudnia br. Główny Inspektor Sanitarny wydał komunikat, w którym ostrzega konsumentów przed zmianami organoleptycznymi czekoladek umieszczonych w niektórych partiach kalen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Lidl testuje dwa nowe rozwiązania. Oba dotyczą nowych technologii [NASZ NEWS]
Inteligentna waga w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

W jednym z warszawskich sklepów sieć Lidl prowadzi dwa pilotaże technologiczne, które mogą znacząco podnieść obsługę klienta. Porównujemy dotychczasowe rozwiązania z tymi testowanymi.

Na północy Warszawy, w sklepie przy ul. Światowida, czyli w otoczeniu kilku osiedli mieszkaniowych, sieć Lidl sprawdza reakcję klientów na nowe rozwiązania. A ma ich dwa - oba d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 02:20