Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.08.2024 / 12:54
StoryEditor

Czy wódka w saszetkach zaszkodzi branży spirytusowej? Producenci w obawie przed wzrostem akcyzy zwracają uwagę na piwo

Alkohole w małych pojemnościach są rzadziej kupowane niż piwo

Wódka w saszetkach, jak owocowy mus, w dyspenserach - nazwana „jogurtem budowlańca” są głównymi tematami dotyczącymi alkoholi mocnych w tym tygodniu w internecie. W odpowiedzi na krytykę branży spirytusowej, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy postanowił porównać sprzedaż alkoholu w małych formatach ze sprzedażą piwa. Co wychodzi ze statystyk?

Z danych przytaczanych przez ZP Polski Przemysł Spirytusowy wynika, że polscy konsumenci spożywają najwięcej alkoholu w piwie. Złoty napój odpowiada za 55 proc. całego spożywa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 17:07
StoryEditor
Podwyżki podatków na papierosy i alkohol nie zmniejszą spożycia i rozwiną szarą strefę? Ekonomista obala mity
Podwyżka akcyzy doprowadzi do spadku liczby palaczy?(fot. Shutterstock)

Marcin Mazurek, główny ekonomista mBanku mówił w wywiadzie dla radia TOK FM o ewentualnych skutkach zmian w podwyżkach akcyzy. Jego zdaniem może przynieść to pozytywne skutki w zakresie zmniejszenia spożycia i jednocześnie nie przełoży się na zwiększenie szarej strefy.

Przypomnijmy, że z zapowiedzi Ministerstwa Finansów wynika, że chce ono odjeść od tzw. mapy drogowej w przypadku wyrobów tytoniowych. To zaproponowane w 2022 roku rozwiązanie, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.08.2024 / 14:32
StoryEditor
Jak konsumenci podejmują decyzje podczas zakupów online i jaką ścieżką potem podążają? [RAPORT]
Zwyczaje zakupowe konsumentów online (fot. Shutterstock)

Moment decyzji zakupowej to najważniejszy element procesu i dlatego kluczowa jest wiedza o tym, co go poprzedza, czyli co powoduje, że konsument ostatecznie decyduje się coś zakupić. Raport Izby Gospodarki Elektronicznej, opracowany przez Mobile Institute "Omni-commerce. Kupuję wygodnie".

 

Decyzje zakupowe

W tym roku wystąpiło znaczne „rozmycie” podejmowania decyzji na ścieżce zakupowej. Co 5. kupuje, bo zobaczył promocję, przymierzył bądź przetestował produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. sierpień 2024 12:54