08.05.2024 / 15:33
StoryEditor

Cyfrowy konsument w Polsce: łowienie okazji, internetowy second hand i przesiadywanie na TikToku [ANALIZA]

Marija MilasevicMarija Milasevic
Wraz z dojrzewaniem e-commerce kluczową kwestią dla sprzedawców staje się optymalizacja procesu zwrotów (fot. Shutterstock)
Świat zakupów online nieustannie ewoluuje. Chcąc się w nim sprawnie poruszać, firmy muszą mieć świadomość czołowych trendów panujących wśród cyfrowych konsumentów. Euromonitor International co roku poświęca im specjalny raport, wskazując na kluczowe trendy, które sprzedawcy internetowi powinni brać w swoich strategiach pod uwagę.

W 2023 r. handel elektroniczny miał w Polsce 15 proc. udziału w całej sprzedaży detalicznej, co wskazuje na rosnącą dojrzałość sektora. Pod wpływem postępu technologicznego, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 12:16
StoryEditor
Masowe zwolnienia w Poczcie Polskiej. Odejść czy zostać, co się bardziej opłaca? [PRAWNIK DORADZA]
Poczta Polska planuje zwolnienia grupowe, zdj. ilustracyjne (mat. prasowe)

Poczta Polska walczy o przetrwanie, m.in. redukując zatrudnienie. Firma w ubiegłym roku ogłosiła program dobrowolnych odejść, a ten zaczyna się od planów przeprowadzenia zwolnień grupowych w ramach restrukturyzacji. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy lepiej jest odejść szybciej czy czekać na zwolnienia grupowe.

Sytuacja w Poczcie Polskiej od lat nie należy do najłatwiejszych. Postępująca technologizacja procesów sprawiła, że tradycyjne wysyłanie listów stało się raczej usługą niszową, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 16:30
StoryEditor
Dino rezygnuje z jaj z chowu klatkowego. Do kiedy sieć realizuje postanowienie?
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Dino Polska, jedna z największych sieci handlowych w Polsce, ogłosiła dalsze kroki w kierunku wycofania jaj z chowu klatkowego ze swojej oferty. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się standardy w zakresie dobrostanu zwierząt. W 2025 roku sieć planuje całkowite wyeliminowanie tego typu jaj ze sprzedaży.

Proces wycofywania jaj z chowu klatkowego w sieci Dino trwa już od dłuższego czasu. Firma intensywnie pracuje nad zwiększeniem udziału w swojej ofercie jaj z chowu ściółkowego, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 04:57