02.01.2024 / 08:33
StoryEditor

Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków? Zobacz, jakie dwie rzeczy są ważniejsze niż stosunek jakości do ceny

Podczas zakupów liczy się nie tylko cena (fot. Shutterstock)
Firma EY sprawdziła, jakie kryteria brane są pod uwagę przez klientów z Polski przy podejmowaniu wyborów zakupowych. Badanie wykazało, że choć cena pozostaje ważna, to zdecydowanie nie jest jedynym, ani nawet najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o kupnie.

Badanie "Retail Performance Ranking 2023" firmy EY po raz pierwszy zostało przeprowadzone w Polsce (oprócz tego przyjrzano się sześciu innym rynkom). W czerwcu 2023 r. oceniono ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:47
StoryEditor
Bartosz Domaradzki, In Store Media: Polski rynek wymaga idealnej egzekucji i jeszcze lepszej strategii – kosztowej, negocjacyjnej, komercyjnej [RETAIL TRENDS 2025]

Polski rynek retailowy jest tym bardziej wymagający, im dalej idziemy w jego rozwój — zaskakujące? Zupełnie nie dla doświadczonych specjalistów. Bartosz Domaradzki z In Store Media przekonywał podczas debaty ‘New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany‘, że stała czujność i elastyczność są kluczowe w zastosowaniu retail media w praktyce.

Retail media to forma reklamy cyfrowej, która pojawia się bezpośrednio w sklepach internetowych lub na platformach e-commerce – takich jak Allegro, Amazon czy e-sklepy popu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 11:28
StoryEditor
Grupa Mex Polska otwiera nowe lokale i notuje 12 proc. wzrost przychodów netto
Szyld restauracji The Mexican należy do grupy Mex Polska (fot. mat.pras.)

Notowany na GPW Mex Polska, zgodnie z prognozami, zamyka 2024 rok z 12 proc. wzrostem rr przychodów netto o wartości 107 mln zł. Skonsolidowany zysk EBITDA osiągnął 16,1 mln zł, co dało 8 proc. wzrost rr.

Zysk na działalności operacyjnej EBIT utrzymał stabilny poziom 5,6 mln zł, a skonsolidowany zysk netto przekroczył 3 mln zł. Na jego wysokość wpływ miało jednak zastosowanie sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 03:19