03.12.2024 / 14:11
StoryEditor

Co Polacy sądzą o piciu piwa? Czy akceptują reklamę piwa bezalkoholowego? [BADANIE]

(fot. Shutterstock)

Piwo jest najczęściej wybieranym pierwszym napojem alkoholowym i spożywane jest często przez Polaków bez tzw. okazji, podczas gdy wódka i wino pite są częściej okazjonalnie. Dlatego jest uważane za najbardziej szkodliwe – badanie IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych.

Według najnowszego badania IBRIS, piwo jest regularnie spożywane przez 33 proc. konsumentów – przynajmniej raz w tygodniu. Wino z podobną częstotliwością pije 15,4 proc. respond...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.12.2024 / 09:08
StoryEditor
Kiedy konsumenci ponownie będą kupować? Jakie silniki będą napędzać handel i przemysł spożywczy w 2025 r.?
 Mimo wojny cenowej głównie dyskontów handel oraz przemysł spożywczy to przykłady branż, które w 2024 roku nie dały się złej passie (fot. Shutterstock)

W kończącym się roku nastroje w krajowych firmach są raczej minorowe. Mimo wojny cenowej głównie dyskontów handel oraz przemysł spożywczy to przykłady branż, które nie dały się złej passie i odnotowały w III kwartale br. przychody wyższe niż rok wcześniej. Według prognoz w nadchodzącym roku sytuacja ma się poprawić, choć mogłoby być jeszcze lepiej.

Jak wynika z analizy sektorowej, którą opublikował Departament Analiz Ekonomicznych Pekao Bank Polski dzień przed wigilią, w 3q24 krajowe firmy zanotowały wyraźny spadek r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 13:58
StoryEditor
Co będzie się działo z inflacją w Polsce w 2025 r.? Nowa analiza banku centralnego dostarcza odpowiedzi
Sprawdź, jak wyglądają prognozy inflacji na 2025 r. (fot. mat. prasowe)

Typowe scenariusze inflacji konsumenckiej na 2025 r. mieszczą się między 3,5 proc. a 5,2 proc. - wynika z najnowszej, grudniowej Ankiety Makroekonomicznej Narodowego Banku Polskiego, czyli badania, w którym uczestniczyli czołowi eksperci zewnętrzni reprezentujący instytucje finansowe, ośrodki analityczno-badawcze, a także organizacje przedsiębiorców i pracowników.

Wspomniany scenariusz zakłada, że w 2025 r. inflacja CPI będzie w Polsce wyższa niż w 2024 r. Jednak już przewidywania na 2026 r. mieszczą się w przedziale 2,3 proc. - 4,5 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. styczeń 2025 06:40