31.01.2024 / 12:23
StoryEditor

Biedronka znowu ma problemy z komunikacją warunków promocji. A te są coraz bardziej skomplikowane. Będzie kolejna interwencja UOKiK?

Biedronka logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Biedronka zorganizowała promocję mleka UHT marki własnej Mleczna Dolina, proponując atrakcyjną cenę i jednocześnie stawiając szereg warunków, które trzeba spełnić, żeby skorzystać ze zniżki. Problem w tym, że komunikacja zawodzi, a informacje istotne dla konsumentów trudno odcyfrować.

Promocja Biedronki na mleko UHT 3,2% marki własnej Mleczna Dolina obowiązywała tylko jeden dzień – 29 stycznia 2024 r. Cena produktu została obniżona aż o 52 proc., do kwoty 1,6...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:43
StoryEditor
Casino zwalnia ponad 2 tys. pracowników. Grupa ma być rentowna już w przyszłym roku
Casino (fot. Shutterstock)

Grupa Casino ogłosiła redukcję 2,2 tys. miejsc pracy w ramach planów restrukturyzacyjnych podpisanych w zeszłym roku. Informację tę oficjalnie potwierdził w piątek 28 lutego dyrektor generalny grupy, Philippe Palazzi. Związki zawodowe uważają jednak, że liczba ta jest zaniżona i szacują, że zwolnienia dotkną 3 tys. pracowników.

O sprawie pisze portal francetvinfo.fr. Z około 3 tys. planowanych do likwidacji stanowisk, ponad tysiąc pracowników udało się przenieść na inne stanowiska w ramach grupy – zade...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:17
StoryEditor
Lidl inwestuje w sportową markę własną. Do promocji zatrudnił małżeństwo słynnych tenisistów
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl rusza z promocją artykułów sportowych marki własnej Crivit. W spotach promocyjnych ma wystąpić legendarne tenisowe małżeństwo – Steffi Graff i Andre Agassi.

O sprawie pisze Lebensmiitel Zeitung. Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia tej informacji, dyskont odmówił dziennikarzom komentarza. Gazeta zwraca uwagę, że Lidl poszukiwał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 10:35