13.08.2024 / 11:32
StoryEditor

Biedronka znów uderzyła w Lidla i zasypała sms-ami uczestników programu lojalnościowego

Biedronka rozesłała sms-y informujące, że w Lidlu jest drożej (Shutterstock)

Wydawało się, że to już koniec sms-owej wojny pomiędzy Biedronką a Lidlem, ale jednak tak się nie stało. Sieć handlowa z owadem w logo powraca do informowania klientów, że w Lidlu jest drożej. Ale czy na pewno oferty obu dyskonterów można porównać?

W Lidlu wszystkie powyższe produkty drożej – wiadomość zakończoną takimi słowami rozsyła Biedronka do osób korzystających z jej programu lojalnościowego. Sieć dyskontów powrócił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2024 / 10:30
StoryEditor
Polski przemysł drobiarski cieszy się z otwarcia rynku chińskiego, ale obawia się zalewu produktów z Ukrainy

Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej, prezes przedstawił najnowsze dane dotyczące eksportu polskiego drobiu na kluczowe rynki międzynarodowe, w tym m.in. Chiny, Korea i Filipiny.

Dariusz Goszczyński, prezes KRD-IG podkreślił, że wg danych GUS produkcja mięsa drobiowego w Polsce w 2023 roku, w zakładach o zatrudnieniu 50 osób i więcej, wzrosła o ponad 5 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.08.2024 / 12:21
StoryEditor
Biedronka ma najniższe ceny! Nie, tańszy jest Lidl! Jest ‘wyrok‘ ws. tego, które sklepy są najtańsze
Rywalizacja Biedronki z Lidlem rozkręca się (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

Wiemy, którą sieć handlową Polacy uznają za najtańszą. Według badania firmy ARC Rynek i Opinia w Polsce, to Biedronka jest wskazywana jako najtańsza sieć handlowa na polskim rynku detalicznym. Jednak – jak podaje "Rzeczpospolita" są miejscowości gdzie respondenci mają co do tego wątpliwości. Jak nasi rodacy oceniają poziom cen w Lidlu?

Walka o wizerunek najtańszej sieci handlowej między Biedronką a Lidlem trwa na polskim rynku od lat. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wojna o cenowy prym na rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. sierpień 2024 11:33