13.08.2024 / 11:32
StoryEditor

Biedronka znów uderzyła w Lidla i zasypała sms-ami uczestników programu lojalnościowego

Biedronka rozesłała sms-y informujące, że w Lidlu jest drożej (Shutterstock)

Wydawało się, że to już koniec sms-owej wojny pomiędzy Biedronką a Lidlem, ale jednak tak się nie stało. Sieć handlowa z owadem w logo powraca do informowania klientów, że w Lidlu jest drożej. Ale czy na pewno oferty obu dyskonterów można porównać?

W Lidlu wszystkie powyższe produkty drożej – wiadomość zakończoną takimi słowami rozsyła Biedronka do osób korzystających z jej programu lojalnościowego. Sieć dyskontów powrócił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 15:22
StoryEditor
Lojalny jak polski konsument – jak sklepy przywiązują do siebie kupujących [ANALITYCY]

Prawie połowa (45 proc.) konsumentów zainstalowała w ostatnim czasie aplikację sklepu bądź marki, a co czwarty zapisał się do newslettera w zamian za zniżkę. Klienci najchętniej szukają w ten sposób promocji i niższych cen. 51 proc. zainstalowało aplikację, aby mieć specjalne zniżki dla użytkowników, 63 proc. oczekuje darmowej dostawy w zamian za uczestnictwo w programie lojalnościowym, a 62 proc. jest w stanie udostępnić swoje dane osobowe w zamian za spersonalizowane promocje od marek.

Transformacja handlu sprawia, że konsumenci mogą korzystać z różnorodnych kanałów dostępu do produktów w dowolnym czasie. I coraz częściej tak faktycznie robią. Prawie połowa (4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 16:41
StoryEditor
Centra handlowe czeka oblężenie. Eksperci szacują, że ruch w nich wzrośnie o ponad 30 proc.
Największy ruch w centrach handlowych będzie cztery do sześcoiu dni przed Wigilią (fot. Shutterstock)

Co drugi konsument (51,2 proc.) zamierza przed najbliższymi światami udać się na zakupy do galerii i centrów handlowych – wynika z badania przeprowadzonego w pierwszych dniach grudnia przez UCE Research i Proxi.cloud. Kiedy w obiektach tego typu będzie najtłoczniej?

Rok temu, w okresie trzech tygodni przed Wigilią ruch w galeriach i centrach handlowych wzrósł średnio o 34 proc. w porównaniu do referencyjnego okresu, przyjętego od 30 paźdz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2024 21:38