Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

11.06.2021 / 10:55
StoryEditor

Zobacz listę ponad 70 gości specjalnych Retail & FMCG Congress 2021 [LISTA AKTUALIZOWANA]

Podczas Retail & FMCG Congress 2021 będziemy rozmawiać o wszystkim, co ważne w branży handlowej (fot. Shutterstock)
Najważniejsza w Polsce konferencja dedykowana menedżerom z branży handlowej i przemysłu spożywczego, czyli Retail & FMCG Congress 2021, odbędzie się już 15-16 czerwca. To już ostatni moment, by zgłosić swój udział w tym wydarzeniu. Sprawdź, kto pojawi się na wirtualnej scenie w roli gościa specjalnego - prelegenta albo uczestnika debaty.

Swój udział w Retail & FMCG Congress 2021 potwierdzili już (kolejność alfabetyczna):

  • Andrzej Bagiński, Country Launcher, ZITICITY
  • Joanna Bielecka, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci, Vollmart
  • Małgorzata Cichecka, Intelligent Analytics Director Poland, NielsenIQ
  • Paweł Cichoń, Dyrektor ds. innowacji IT, Holding 1
  • Marcin Cyganiak, Commercial Director, NielsenIQ
  • Jakub Czerwiński, VP CEE, Adyen
  • Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska
  • Marcin Dobek, Prezes Zarządu, Shelfy
  • Łukasz Dwulit, Ekspert Rynku e-commerce
  • Witold Ferenc, Dyrektor Generalny, OpenApp
  • Andrzej Gantner, Wiceprezes, Dyrektor Generalny, Polska Federacja Producentów Żywności
  • Arkadiusz Gęsicki, Lider EY-Parthenon w Polsce i Krajach Bałtyckich, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
  • Cezary Giza, Prezes Zarządu IPH, Grupa Eurocash
  • Konrad Góralik, Dyrektor Pionu Zakupu Artykuły Spożywcze, Kaufland Polska
  • Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Lotte Wedel Sp. z o.o
  • Wayne Hodson, Prezes, Wasz Sklep Spar
  • Kamil Janiszewski, Członek Zarządu, Chief Revenue Officer, Listonic
  • Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu, Kaufland Polska Markety
  • Wojciech Jasiak, eCommerce and Customer Digital Manager, PepsiCo
  • Ryszard Jaśkowski, prezes KZRSS Społem
  • Łukasz Juskowiak, Dyrektor Marketingu Sieci ABC, Grupa Eurocash
  • Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager PL at IKEA Distribution Services
  • Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Insights Director, Central and East Europe, NielsenIQ
  • Kamila Kaliszyk, Vice President, Business Development, Mastercard Europe, branch Poland
  • dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Peter Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska
  • Magdalena Kubisa, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Polski Standard Płatności
  • Sylwia Kuca, Senior Associate, Adwokat Praktyka Prawa Spółek Fuzji i Przejęć, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
  • Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, Unilever
  • Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go Poland
  • Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
  • Bogdan Łukasik, Chairman & Group CEO, Modern-Expo
  • Michał Maksymiec, Retail Vertical Clients Director, GfK Polonia
  • Adam Manikowski, Dyrektor Generalny, Żabka Polska
  • Pedro Martinho, Członek Zarządu, Grupa Eurocash
  • Stan McGowan, Współzałożyciel oraz Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Food Brothers
  • Michał Mierzejewski, VP Global Sales & Business Development, Retail Robotics
  • Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora.pl
  • Adrian Mochocki, Dyrektor CRM, Grupa Eurocash 
  • Robert Ogór, Prezes Zarządu, AMBRA SA
  • Sylwia Olechno, Dyrektor Generalna, Grupa Chorten
  • Anna Olewnik-Mikołajewska, Prezes Zarządu, Olewnik Grupa
  • Łukasz Olszewski, Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, Stokrotka
  • Michał Opacki, Dyrektor Inkubatora Biznesu, Żabka Polska
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu, Frisco.pl
  • Szymon Piduch, Członek Rady Nadzorczej Anwim SA., Sieć Stacji Moya
  • Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer, Everli
  • Agata Polityło, General Manager, Wolt Polska
  • Marcin Poniatowski, Dyrektor ds. Marketingu i Członek Zarządu, PSH Lewiatan
  • Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, Allegro 
  • Grzegorz Przytuła, Associate Partner EY-Parthenon, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
  • Arkadiusz Radtkowski, General Manager, Surge Cloud
  • Robert  Rękas, Prezez Zarządu, PSH Lewiatan
  • Marek Różycki, Partner Zarządzający, Last Mile Experts
  • Rafał Rudzki, ESG Director, Żabka Polska
  • Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska
  • Michał Sadecki, Prezez Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
  • Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Carlos Silvan, General Manager, Glovo
  • Sebastian Starzyński, Prezes, TakeTask SA
  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o
  • Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu, POLOmarket
  • Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców, ITM Polska
  • Paweł Tracz, Prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
  • Marcin Turski,   Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta, Fresh Logistics Polska
  • Maciej Tylkowski, Członek Zarządu, Lidl Polska
  • Konrad Wacławik, Head of Retailer Services, NielsenIQ
  • Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Grupa Maspex
  • Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Członek Zarządu MediaMarktSaturn Polska
  • Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Nestlé Polska S.A.
  • Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ

Uwaga! Lista jest na bieżąco aktualizowana.

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia, podczas którego eksperci przedstawią pełny przekrój trendów: automatyzacja w handlu, FoodnTech, Digital signage, sklepy hybrydowe, rozwój agile retail i wiele innych. Te i inne zagadnienia wypełniają program tegorocznej edycji.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

08.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Biedronka i woda Polaris zasponsorują polskich szczypiornistów
Cieszymy się, że Biedronka podziela naszą pasję i razem z nami chce budować silną przyszłość polskiej piłki ręcznej - podkreśla Sławomir Szmal, prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce

Sieć Biedronka, od ponad dekady angażująca się w rozwój polskiego sportu i będąca oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej drużyny. Polaris (marka dostępna wyłącznie w sklepach Biedronki) będzie oficjalną wodą polskiej drużyny piłki ręcznej.

Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została oficjalną wodą polskich zawodników do końca 2026 roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 11:09
StoryEditor
Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Alternatywy nabiału wiodą prym na rynku roślinnych zamienników żywności pochodzenia zwierzęcego. Zamienniki mięsa odnotował spadki sprzedaży, ale branża liczy na odbicie. Dla całego rynku kluczowe będą trzy główne trendy: inwestycje publiczne, roślinne strategie handlowe i wzrost świadomości konsumentów. Komentuje Marcin Tischner, Public Affairs Coordinator & Sustainability Expert, ProVeg Polska.

Rynek żywności roślinnej w Polsce, zgodnie z danymi Nielsen IQ, rośnie i w 2023 roku osiągnął wartość aż 1,08 miliarda złotych. Prym wiodą alternatywy nabiału, osiąga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 20:29