Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

11.06.2021 / 10:55
StoryEditor

Zobacz listę ponad 70 gości specjalnych Retail & FMCG Congress 2021 [LISTA AKTUALIZOWANA]

Podczas Retail & FMCG Congress 2021 będziemy rozmawiać o wszystkim, co ważne w branży handlowej (fot. Shutterstock)
Najważniejsza w Polsce konferencja dedykowana menedżerom z branży handlowej i przemysłu spożywczego, czyli Retail & FMCG Congress 2021, odbędzie się już 15-16 czerwca. To już ostatni moment, by zgłosić swój udział w tym wydarzeniu. Sprawdź, kto pojawi się na wirtualnej scenie w roli gościa specjalnego - prelegenta albo uczestnika debaty.

Swój udział w Retail & FMCG Congress 2021 potwierdzili już (kolejność alfabetyczna):

  • Andrzej Bagiński, Country Launcher, ZITICITY
  • Joanna Bielecka, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci, Vollmart
  • Małgorzata Cichecka, Intelligent Analytics Director Poland, NielsenIQ
  • Paweł Cichoń, Dyrektor ds. innowacji IT, Holding 1
  • Marcin Cyganiak, Commercial Director, NielsenIQ
  • Jakub Czerwiński, VP CEE, Adyen
  • Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska
  • Marcin Dobek, Prezes Zarządu, Shelfy
  • Łukasz Dwulit, Ekspert Rynku e-commerce
  • Witold Ferenc, Dyrektor Generalny, OpenApp
  • Andrzej Gantner, Wiceprezes, Dyrektor Generalny, Polska Federacja Producentów Żywności
  • Arkadiusz Gęsicki, Lider EY-Parthenon w Polsce i Krajach Bałtyckich, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
  • Cezary Giza, Prezes Zarządu IPH, Grupa Eurocash
  • Konrad Góralik, Dyrektor Pionu Zakupu Artykuły Spożywcze, Kaufland Polska
  • Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Lotte Wedel Sp. z o.o
  • Wayne Hodson, Prezes, Wasz Sklep Spar
  • Kamil Janiszewski, Członek Zarządu, Chief Revenue Officer, Listonic
  • Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu, Kaufland Polska Markety
  • Wojciech Jasiak, eCommerce and Customer Digital Manager, PepsiCo
  • Ryszard Jaśkowski, prezes KZRSS Społem
  • Łukasz Juskowiak, Dyrektor Marketingu Sieci ABC, Grupa Eurocash
  • Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager PL at IKEA Distribution Services
  • Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Insights Director, Central and East Europe, NielsenIQ
  • Kamila Kaliszyk, Vice President, Business Development, Mastercard Europe, branch Poland
  • dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Peter Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska
  • Magdalena Kubisa, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Polski Standard Płatności
  • Sylwia Kuca, Senior Associate, Adwokat Praktyka Prawa Spółek Fuzji i Przejęć, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
  • Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, Unilever
  • Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go Poland
  • Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
  • Bogdan Łukasik, Chairman & Group CEO, Modern-Expo
  • Michał Maksymiec, Retail Vertical Clients Director, GfK Polonia
  • Adam Manikowski, Dyrektor Generalny, Żabka Polska
  • Pedro Martinho, Członek Zarządu, Grupa Eurocash
  • Stan McGowan, Współzałożyciel oraz Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Food Brothers
  • Michał Mierzejewski, VP Global Sales & Business Development, Retail Robotics
  • Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora.pl
  • Adrian Mochocki, Dyrektor CRM, Grupa Eurocash 
  • Robert Ogór, Prezes Zarządu, AMBRA SA
  • Sylwia Olechno, Dyrektor Generalna, Grupa Chorten
  • Anna Olewnik-Mikołajewska, Prezes Zarządu, Olewnik Grupa
  • Łukasz Olszewski, Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, Stokrotka
  • Michał Opacki, Dyrektor Inkubatora Biznesu, Żabka Polska
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu, Frisco.pl
  • Szymon Piduch, Członek Rady Nadzorczej Anwim SA., Sieć Stacji Moya
  • Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer, Everli
  • Agata Polityło, General Manager, Wolt Polska
  • Marcin Poniatowski, Dyrektor ds. Marketingu i Członek Zarządu, PSH Lewiatan
  • Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, Allegro 
  • Grzegorz Przytuła, Associate Partner EY-Parthenon, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich, EY
  • Arkadiusz Radtkowski, General Manager, Surge Cloud
  • Robert  Rękas, Prezez Zarządu, PSH Lewiatan
  • Marek Różycki, Partner Zarządzający, Last Mile Experts
  • Rafał Rudzki, ESG Director, Żabka Polska
  • Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska
  • Michał Sadecki, Prezez Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
  • Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Carlos Silvan, General Manager, Glovo
  • Sebastian Starzyński, Prezes, TakeTask SA
  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o
  • Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu, POLOmarket
  • Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców, ITM Polska
  • Paweł Tracz, Prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
  • Marcin Turski,   Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta, Fresh Logistics Polska
  • Maciej Tylkowski, Członek Zarządu, Lidl Polska
  • Konrad Wacławik, Head of Retailer Services, NielsenIQ
  • Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Grupa Maspex
  • Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Członek Zarządu MediaMarktSaturn Polska
  • Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Nestlé Polska S.A.
  • Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ

Uwaga! Lista jest na bieżąco aktualizowana.

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia, podczas którego eksperci przedstawią pełny przekrój trendów: automatyzacja w handlu, FoodnTech, Digital signage, sklepy hybrydowe, rozwój agile retail i wiele innych. Te i inne zagadnienia wypełniają program tegorocznej edycji.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

20.12.2024 / 10:28
StoryEditor
Węgierska Grupa MOL integruje biznes w Polsce. Operator wchłania sieć stacji paliw Slovnaft. Jak to będzie działać?

Węgierska Grupa MOL porządkuje swój biznes w Polsce. Po dwóch latach od debiutu na polskim rynku, firma podjęła decyzję o połączeniu biznesu hurtowego z działalnością detaliczną w strukturach jednej spółki. W ramach reorganizacji, działająca na rynku hurtowym spółka zależna MOL - Slovnaft Polska - zostanie włączona w struktury MOL Polska. Formalne połączenie pozwoli na zaoferowanie klientom spójnej, kompleksowej oferty hurtowej i detalicznej.

Slovnaft Polska od 1997 r. działa na rynku hurtowym, głównie w południowej Polsce. Spółka zajmuje się importem, magazynowaniem i hurtową sprzedażą paliw płynnych produkowanych w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 14:25
StoryEditor
W co Lidl zainwestuje w Polsce dwa miliardy złotych? Prezes zarządu Lidl Polska opowiada o przyszłości sieci
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jak twierdzi prezes zarządu Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak, sieć zakończyła rok 2024 z wieloma sukcesami, ale plany na przyszłość są jeszcze bardziej ambitne. Zakładają one m.in. inwestycje na poziomie dwóch mld zł. Na co dyskonter przeznaczy pieniądze?

Włodzimierz Wlaźlak podsumował mijający rok jako okres dynamicznego rozwoju i wprowadzania innowacji, które umocniły pozycję sieci na rynku. – Rok 2024 był dla Lidl Polska okres...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 08:46