Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.
Neonet zamyka znaczną liczbę nierentownych sklepów. Tonąca sieć próbuje utrzymać się na powierzchni
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Carrefour wysłał list do dostawców sieci. Co w nim jest? Czego prezes Alexandre Bompard domaga się od producentów?
Ile Carrefour płaci za butelkę PET? Sieć oferuje najwyższą w Polsce stawkę za zwracane plastikowe opakowania po napojach
Lidl wraca do korzeni dyskontów i modernizuje swoje sklepy. Zapraszamy na spacer po najnowszym koncepcie [GALERIA]