25.05.2022 / 19:41
StoryEditor

Sławomir Chłoń, prezes Organic Market na Retail Trends 2022: Klienci coraz bardziej cenią sobie czas

Sławomir Chłoń, prezes Organic Market (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W ciągu ostatnich lat priorytety naszych klientów zbytnio się nie zmieniły. Nadal przychodzą oni do nas po zdrową, ekologiczną żywność. Jakkolwiek dostrzegamy, że konsumenci robią teraz zakupy szybciej i w sposób bardziej przemyślany – zaznaczył Sławomir Chłoń, prezes Organic Market w trakcie debaty „Strategie asortymentowe. Sklepowe półki w erze superinflacji i niestabilnych dostaw” podczas Retail Trends 2022.

Szef sieci Organic Market podkreślił, że klienci cały czas przychodzą do jego sklepów przede wszystkim „po zdrowie”. – Oczywiście chodzi nie o to „chemiczne zdrowie” z apteki, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:35
StoryEditor
W Makro Polska za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej odpowiada gastronomia. Łączne obroty private label przekroczyły 1,4 mld zł
Gastronomia odpowiada za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej Makro Polska (fot. Andrzej Chomczyk, mat. prasowe)

Makro Polska osiągnęło w minionym roku obrotowym rekordowy pułap udziału marki własnej w całkowitej sprzedaży – blisko 23 punkty procentowe, co oznacza wzrost o ponad 1,5 p.proc. rok do roku – chwali się Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska.

– Naprawdę się tego nie spodziewaliśmy, wiedząc, że w poprzednich latach udział rósł stosunkowo szybko i w niektórych kategoriach sprzedaży naszych produktów osiąga maksymalne m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 12:16
StoryEditor
Nastroje polskich konsumentów w grudniu 2024 r. były wyraźnie lepsze od średniej dla UE [GfK – An NIQ Company]
Nastroje polskich konsumentów wyraźnie lepsze od średniej dla UE (Shutterstock)

Nastroje polskich konsumentów nie są optymistyczne – wskaźniki nadal są nieznacznie ujemne – ponieważ nie ustają obawy o rosnące koszty życia i niespokojną sytuacją geopolityczną. Mimo wszystko Polacy jako konsumenci mają samopoczucie zdecydowanie lepsze od średniej unijnej.

Jak wynika z raportu GfK – An NIQ Company, po kilku bardzo trudnych latach wydaje się, że 2024 r przyniósł nieco wytchnienia, czy wręcz nadziei na powrót do "normalności" – co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 05:40