11.10.2023 / 20:29
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, GfK: Konsumenci trzy razy oglądają każdą złotówkę przed jej wydaniem

<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)

fot. Tomasz Kolmasiak
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)

fot. Tomasz Kolmasiak
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)

fot. Tomasz Kolmasiak
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)

fot. Tomasz Kolmasiak
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>Szymon Mordasiewicz przedsytawiał niedawno przeprowadzone badania (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
Trendy i wyzwania w retailu to temat jaki Szymon Mordasiewicz z GfK zaprezentował podczas gali Blix Awards – Wybór Konsumentów 2023, która odbyła się w środę w Warszawie. Prelegent przedstawił ciekawe dane na temat strategii konsumenckich, które mają być sposobem na walkę z wyższymi cenami za towary i usługi. Partnerem wydarzenia były wiadomoscihandlowe.pl.

Ekspert wspomniał o rosnących cenach gazu, czy prądu. Dotykają one nie tylko konsumentów, ale również całą branżę FMCG: - Proszę zwrócić uwagę, jak wysoki odsetek jest tych, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 11:36
StoryEditor
Ukraiński Lviv Croissants ma już ponad 10 lokali w Polsce. Sieć serwująca megarogaliki inspirowane m.in. burgerem i kebabem zapowiada ekspansję na kolejne rynki
W Polsce działa już 11 lokali ukraińskiej sieci Lviv Croissants (fot. materiały prasowe)

Wywodząca się z Ukrainy sieć Lviv Croissants, która na tamtejszym rynku ma ponad 200 lokali - więcej niż amerykański McDonald’s, coraz śmielej poczyna sobie za granicą. Działa już w pięciu krajach poza Ukrainą i zapowiada, że na tym nie spocznie.

Historia sieci Lviv Croissants zaczęła się 10 lat temu we Lwowie. Założyciel firmy, Andrii Halytskyi, chciał stworzyć produkt, którego nie było na ukraińskim rynku gastrono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 12:42
StoryEditor
Just Eat Takeaway sprzedane za ponad 4 mld euro! Kto kupił właściciela Pyszne.pl?
Just Eat Takeaway sprzedane za ponad 4 mld euro! Kto kupił właściciela pyszne.pl? (fot. materiały prasowe)

Just Eat Takeaway.com, jedna z największych platform dostaw jedzenia w Europie, zmienia właściciela. Firmę przejmuje globalna grupa inwestycyjna Prosus, który ogłosił warunkową umowę zakupu. Za ile sprzedany został gigant z branży delivery?

Prosus zamierza nabyć wszystkie akcje Just Eat Takeaway.com, oferując 20,30 euro za każdą z nich w ramach rekomendowanej ofertypublicznej na giełdzie w Amsterdamie. Celem tej in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. marzec 2025 10:02