27.05.2022 / 15:32
StoryEditor

Marc Le Bozec, E.Leclerc: polskie marki własne kupuje także centrala sieci

Marc Le Bozec, managing director w E.Leclerc Polska (wiadomoscihandlowe.pl)
Walka z inflacją była jednym z tematów debaty „Convenience. Nieważny jest format i kanał, ważna jest wygoda!”, którą podczas kongresu Retail Trends 2022 prowadziła Magdalena Wilgatek, business development manager w CMR. Jednym z uczestników debaty był Marc Le Bozec, managing director w E.Leclerc Polska.

E. Leclerc robi zakupy na poziomie europejskim. Polska spółka bierze udział w zakupach europejskiej central zakupowej E.Leclerc. Niektóre produkty kupowane są zbiorczo, na rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 15:58
StoryEditor
Dyskonty Netto Marken-Discount z grupy Edeka są bardziej "premium" od Lidla i Aldi
563973
fot. Sebastian Rennack
563972
Sklepy Netto Marken-Discount mają co najmniej jedną hybrydową kasę, która może być używana jako kasa samoobsługowa.fot. Sebastian Rennack
563971
W drodze do kasy produkty alkoholowe są eksponowane na dedykowanej półce. Droższe artykuły i produkty tytoniowe znajdują się w zamykanych szafkach.fot. Sebastian Rennack
563970
Netto oferuje największy wybór napojów, z których wiele jest eksponowanych w skrzynkach i opakowaniach wielokrotnego użytku.fot. Sebastian Rennack
563973
563972
563971
563970

Wykorzystując wiedzę specjalistyczną w zakresie pozyskiwania marek swojej spółki macierzystej i niemieckiego lidera rynku Edeka Group, Netto Marken-Discount oferuje "wartość z wyborem" – ofertę dyskontową bez poświęcania wyboru produktów markowych. Dzięki kooperatywnej, regionalnie ustrukturyzowanej organizacji zakupowej Edeka, Netto Marken-Discount oferuje szeroką gamę produktów regionalnych, szczególnie w zakresie świeżej żywności.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:08
StoryEditor
Tuk Tuk w nowej odsłonie. Co Thai Wok zrobił z niedawno przejętą marką?

5 grudnia miało miejsce otwarcie Tuk Tuk – Thai Street Food w nowym formacie. Pierwsza lokalizacja marki w tej odsłonie została otwarta w Hali Koszyki w Warszawie. Jaki wygląda pomysł Thai Wok dla swojego nowego brandu?

Thai Wok, który niedawno przejął markę Tuk Tuk, zmodernizował i otworzył pierwszy lokal w nowym pomyśle dla marki. Jak podkreśla Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający i ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 03:45