07.03.2023 / 15:38
StoryEditor

Które sklepy mają najlepsze stoiska mięsne w Polsce? Poznaj zwycięzców naszego plebiscytu [ZOBACZ FILMY i GALERIĘ ZDJĘĆ!]

Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Zdobywcy nagród w konkursie na najlepsze stoisko mięsne w Polsce! (fot. Wiadomości Handlowe)
Podczas uroczystej wieczornej gali będącej zwieńczeniem Kongresu Mięsnego & Roślinnych Alternatyw 2023 poznaliśmy laureatów konkursu na najlepsze stoisko mięsne w Polsce. Statuetki zostały wręczone w trzech kategoriach. Jakie sklepy mają najlepsze stoiska mięsne wśród sklepów działających w naszym kraju?

Wyboru dokonało profesjonalne jury złożone z czołowych ekspertów rynkowych w Polsce. W jego skład weszli prezesi i dyrektorzy największych polskich zakładów mięsnych, przedstawiciele związków producenckich, a także specjaliści od aranżacji stoisk.

W finale znalazło się 10 stoisk mięsnych działających w sklepach dziewięciu sieci handlowych i sklepach specjalistycznych, wyłonionych z blisko 150 zgłoszeń, jakie wpłynęły do nas z placówek działających w 21 miastach i miejscowościach.

Konkurs na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu "Wiadomości Handlowe", odbył się już po raz siódmy. Nasza ekipa pokonała aż 4,5 tys. km, by zweryfikować zgłoszenia i przygotować materiały wideo na temat finalistów. Oto efekty naszej pracy.

Zwycięzców wskazało Jury w składzie:

  • Henryk Amanowicz, Prezes, Zakłady Mięsne Dobrosławów,
  • Krzysztof Dobrowolski, Wiceprezes Zarządu, Dobrowolscy,
  • Dariusz Goszczyński, Prezes Zarządu, Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza,
  • Piotr Her, Prezes Zarządu, SuperDrob,
  • Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu, Sokołów S.A.,
  • Krzysztof Kaźmierczak, Ekspert, Partner merytoryczny, Modernvision,
  • Urszula Miazga, Manager, ZM Smak Górno,
  • Dariusz Niebieszczanski, Właściciel, Zakłady Mięsne Niebieszczańscy,
  • Celina Nierodkiewicz, Pełnomocnik systemów jakości Umut,
  • Tomasz Parzybut, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP,
  • Łukasz Rawa, Redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu "Wiadomości Handlowe",
  • Wiesław Różański, Prezes Zarządu, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego,
  • Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu "Wiadomości Handlowe",
  • Magdalena Takmadżan, Prezes Zarządu, Zakład Przetwórstwa Mięsa Matthias,
  • Łukasz Wielgat, Wiceprezes, Stowarzyszenie rzeźników i Wędliniarzy RP,
  • Adam Zdanowski, Współwłaściciel, Zakład Mięsny Wierzejki.

Lada z roślinnymi zamiennikami mięsa

Po raz pierwszy organizatorzy wręczyli nagrodę specjalną doceniając innowacyjność Bezmięsnej Lady z roślinnymi zamiennikami mięsa, która powstała w hipermarkecie Carrefour działającym w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów, do niedawna znanego jako Galeria Mokotów. Stoisko powstało we współpracy z firmą Bezmięsny.

Najlepsza lada mięsno-wędliniarska (do 10 metrów)

W kategorii sklepy spożywcze, w których długość chłodzonej lady mięsnej nie przekracza 10 metrów bieżących zwyciężył sklep Delikatesy Centrum z Dębicy, wyróżnienia za drugie i trzecie miejsce otrzymały placówki sieci Polomarket ze Zduńskiej Woli oraz Sztutowa.

Najlepsza lada mięsno-wędliniarska (ponad 10 metrów)

W kategorii sklepy spożywcze, w których długość chłodzonej lady mięsnej przekracza 10 metrów bieżących, na pierwszym miejscu uplasowały się ex aequo sklepy Carrefour w Warszawie i Kaufland w Knurowie. Wyróżnienie i drugie miejsce zajęła placówka sieci Lewiatan z Nysy.

Najlepsza lada mięsno-wędliniarska w sklepie specjalistycznym

W kategorii specjalistyczny sklep mięsny zwyciężyła bezapelacyjnie placówka Grot w Andrespolu. Wyróżnienia otrzymały sklepy Sokołów z Elbląga, Matthias ze Stalowej Woli oraz Świeżyzna w Katowicach.

 

ARTYKUŁ ZOSTANIE WKRÓTCE ZAKTUALIZOWANY. DODANA ZOSTANIE GALERIA ZDJĘĆ Z GALI WRĘCZENIA STATUETEK NA NAJLEPSZE STOISKO MIĘSNO-WEDLINIARSKIE.

20.12.2024 / 13:26
StoryEditor
Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy
To m.in. w sklepach sieci Delikatesy Centrum są sprzedawane makarony Lubelli z przepisami wykorzystującymi produkty marki Kanka (fot. Shutterstock)

Kilka dni temu Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka połączyła siły z Lubellą, czyli z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z Grupy Maspex. Zapytaliśmy więc Grupę Maspex m.in. o motywacje tej współpracy. Mamy odpowiedź.

Kanka to marka własna Grupy Eurocash, specjalizująca się w produktach mlecznych. Dzięki współpracy z Grupą Maspex na opakowaniach makaronów Lubella znalazły się przepisy, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 17:03
StoryEditor
Co Polacy sądzą o "małpkach”? Niektóre opinie szokują [BADANIE]
W opinii większości Polaków populrność ”małpek” wynika przede wszystkim z ich dyskrecji. Niska cena nie jest aż tak istotna (fot. Shutterstock)

Mocny alkohol w butelkach o małej pojemności, czyli tzw. małpki nie cieszą się wśród Polaków dobrą opinią. Ponad 2/3 uczestników badania przeprowadzonego przez SW Research stwierdziło, że spożywanie „małpek” sprzyja regularnemu piciu oraz stanowi istotny problem społeczny i zdrowotny. Skąd więc ich popularność?

Napoje spirytusowe w opakowaniach o małej pojemności (do 200 ml) stanowią pokaźną część rynku. W minionym roku ich sprzedaż przekroczyła wartość 6 mld zł, co oznacza, że odpowia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:25