16.06.2021 / 20:06
StoryEditor

Kamila Kaliszyk, Mastercard na RFC2021: Klienci chcą płacić metodą, którą znają

Kamila Kaliszyk, Vice President, Business Development w Mastercard Europe, branch Poland (materiały prasowe)
W Polsce zmienia się struktura płatności. Klienci wolą płacić nie tylko zbliżeniowo, ale również mobilnie. Aż 37 proc. transakcji dokonywana są jest telefonem lub gadżetami typu zegarki – zaznaczyła Kamila Kaliszyk, Vice President, Business Development w Mastercard Europe podczas RFC2021.

Z danych Mastercard wynika, że podniesienie limitu płatności bezgotówkowych z 50 zł do 100 zł przełożyło się na kilkunastoprocentowy wzrost płatności, których nie trzeba autoryz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 10:20
StoryEditor
Media społecznościowe wpływają na decyzje konsumentów. Co zachęca ich do zakupu?
Reklamy w mediach społecznościowych wpływają na zakupy 7 na 10 konsumentów w Polsce (Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów poznaje marki, których wcześniej nie znała, przez media społecznościowe. Kto jest najbardziej podatny na wpływ marketingu w tego typu kanałach? Na to pytanie odpowiada Strategy& w raporcie "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe Polaków".

Media społecznościowe bywają postrzegane jako dosyć kontrowersyjny kanał komunikacji z konsumentami. Z jednej strony to najskuteczniejszy sposób dotarcia ze spersonalizowanymi r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 10:05
StoryEditor
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
Dino dołączyło do nielicznego grona operatorów spożywczych testujących bezobsługowe koncepty handlowe. Polska sieć handlowa wspólnie z Mago uruchomiła placówkę określaną mianem "zautomatyzowanego sklepu".

Bezobsługowy "sklep" ruszył w poniedziałek 8 lipca, a działać będzie po sąsiedzku z jedną z ponad 2,5 tys. zwykłych placówek handlowych Dino (Sośnicowice, ul. Przemys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 13:42