16.06.2021 / 12:04
StoryEditor

Eurocash na Retail&FMCG Congress 2021: analityka danych w centrum uwagi. Celem jest oferta detaliczna skrojona na miarę

Retail&FMCG Congress 2021 (wiadomoschihandlowe.pl)
Niezależni detaliści widzą potrzebę implementowania nowych technologii służących do pozyskiwania i analizy danych rynkowych. Komunikacja w świecie cyfrowym jest bardziej efektywna w porównaniu do gazetek drukowanych – powiedział Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash podczas debaty „Big data in retail”, która odbyła się w ramach Retail & FMCG Congress 2021 – Poland & CEE 2021.

– Jako grupa jesteśmy dużą organizacją w hurcie i detalu. Od wielu lat inwestujemy w technologie informatyczne. Jest to też ważne szczególnie w przypadku detalu i konsumen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 18:06
StoryEditor
Goodspeed zwiększa zasięg dostaw. Większa liczba Polaków może zamówić catering dietetyczny
Goodspeed (fot. Goodspeed.pl)

Goodspeed, firma z branży usług logistycznych w temperaturze kontrolowanej dla cateringów dietetycznych, rozszerza obszar dostaw o blisko 500 nowych lokalizacji, zamieszkałych łącznie przez ponad 600 tys. osób. Dla polskich producentów cateringów dietetycznych to możliwość dotarcia do nowych odbiorców.

Jak podkreśla sama firma, rozszerzenie obszaru dostaw to odpowiedź na rosnący popyt na diety pudełkowe i umożliwienie producentom cateringów dietetycznych zwiększenia sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 09:57
StoryEditor
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę?
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę? (fot. Shutterstock)

Francuska sieć dyskontów Gifi została wystawiona na sprzedaż. Założyciel, Philippe Ginestet, po 45 latach kierowania firmą zdecydował się przekazać ją w inne ręce. Jednak sytuacja finansowa i operacyjna firmy budzi poważne obawy.

Philippe Ginestet, 70-letni założyciel i dotychczasowy prezes sieci Gifi, ogłosił decyzję o sprzedaży firmy. Jak podaje portal retaildetail.eu, proces poszukiwania nowego właśc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 21:31