01.04.2025 / 22:17
StoryEditor

Oto zwycięzcy konkursu Market Roku 2025. Kto okazał się najlepszy w poszczególnych kategoriach?

Laureaci konkursu Market Roku 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Poznaliśmy laureatów konkursu Market Roku 2025. Poniżej przedstawiamy pełną listę nagrodzonych.

 

Podobnie jak przed rokiem o tym, kto zwycięży, zadecydowały dwie grupy głosujących. To grono jurorów, w skład którego weszli przedstawiciele najważniejszych producentów żywności w Polsce, dostawców usług, a także eksperci i naukowcy. Drugą grupą byli czytelnicy portalu www.wiadomoscihandlowe.pl. 

W każdej kategorii zwycięzca - zarówno w gronie jury, jak i czytelników - otrzymywał 3 punkty. Za drugie miejsce przyznaliśmy 2 punkty a za trzecie miejsce 1 punkt. Po zsumowaniu wyników poznaliśmy najlepsze sieci w Polsce. 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY HIPERMARKET

Zwycięzca: Kaufland Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKET DIY

Zwycięzca: Leroy Merlin 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SUPERMARKET

Zwycięzca: Dino Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP CONVENIENCE 

Zwycięzca: Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY DYSKONT

Zwycięzca: Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP OSIEDLOWY

Zwycięzca: Lewiatan 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ REGIONALNA

Zwycięzca: Chata Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA SIEĆ SKLEPÓW SPECJALISTYCZNYCH

Zwycięzca: Tchibo 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY KONCEPT

Zwycięzca: Dealz Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE

Zwycięzca:  Allegro

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA CENOWA

Zwycięzca: Biedronka 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA STRATEGIA ASORTYMENTOWA

Zwycięzca Lidl Polska 

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA MAREK WŁASNYCH

Zwycięzca: Biedronka

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZA OFERTA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH

Zwycięzca:  Lidl Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY KONCEPT FRANCZYZOWY

Zwycięzca:  Żabka Polska

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY SKLEP NA STACJI PALIW

Zwycięzca:  Orlen

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY E-SKLEP SPOŻYWCZY

Zwycięzca:  Frisco

 

MARKET ROKU 2025 – NAJLEPSZY MARKETPLACE

Zwycięzca:  Allegro

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE CASH&CARRY 

Zwycięzca: Selgros 

 

DYSTRYBUTOR ROKU 2025 - HURTOWNIE SERWISOWE

Zwycięzca: GK Specjał 

25.03.2025 / 12:24
StoryEditor
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji (Shutterstock)

Jak zaznacza Poczta Polska, państwowe przedsiębiorstwo pozostaje jednym z kluczowych sprzedawców prasy papierowej, oferując szeroki wybór tytułów dla czytelników o różnych zainteresowaniach. Spółka wzmacnia komunikację o swojej roli na rynku prasy niedługo po tym jak prezes InPost, Rafał Brzoska przedstawił nową funkcję paczkomatów, czyli dystrybucję prasy.

Jak tłumaczy Poczta Polska, coraz więcej osób decyduje się na zakup prasy w placówkach pocztowych, co wskazuje na stabilne zapotrzebowanie na tradycyjne media drukowane, pomimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 13:21
StoryEditor
Grycan Café – znana polska marka rozwija swój odświeżony koncept lodziarnio-kawiarni. Jak wyglądają placówki w nowym standardzie?
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)

Z początkiem 2025 roku marka Grycan zmodernizowała dwie warszawskie lodziarnio-kawiarnie – w Factory Annopol oraz CH King Cross Praga. Lokale w nowym standardzie to miejsca z nowoczesną aranżacją. W ofercie mają rozszerzone menu, z rozbudowaną ofertą kawową, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café. Obok lodów i deserów lodowych, w lodziarnio-kawiarniach znajdziemy również sezonowe tarty, gofry deserowe i desery w słoiczkach.

– Chcemy, aby goście czuli się u nas jak najlepiej i miło spędzali czas w gronie najbliższych. Dlatego wnętrza naszych nowych lodziarnio-kawiarni są przytulne i kameralne, a ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 07:52